Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 lisälämmitin??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e-mies
    Newbiemmer
    • Dec 2005
    • 2
    • Rovaniemi

E38 lisälämmitin??

Löysin juttuja e39:n lisälämmittimestä ja niissä puhutiin et sen saa ohjelmoinnilla toimimaan esilämmittimenä. Onkohan e38:ssa sama juttu. Minulle sanottiin huollossa että vaatii erillisen kiertovesi pumpun ja muita varusteita. Autossa on navi ja näytön valikoista löytyy auxliary ventilation ja sen takaa timer1 ja 2. Ajastimilla saan vain puhaltimen päälle. näytön viereen syttyy pieni valo jossa rupellin kuva ja alla kellon kuvalla varustettu nappi. mitä ne on? Olen omistanut ekan Bemarini vasta 3 viikkoa joten olen tietämätön.
  • Mza
    Newbiemmer
    • Sep 2005
    • 21
    • Kuopio

Lämmittimestä

Se Auxiliary park heater toimii vain sisätilan lämmittimenä, jos ostat kaikki tilbehöörit ja asennat ne paikalleen. Paketissa on webaston lisäksi kaikki letkut, pumput, littimet ja ruuvit =täyttä paskaa...paitsi, jos joudut pysähtymään pakkasilla etkä halua pyörittää moottoria lämpimiksesi.

Ite (siis olin lähinnä statistin roolissa asennettaessa) laitoin perinteisen webaston ylävesiletkuun kiinni ja toimii hyvin. Ajotietokoneeseen en sitä kytkenyt, kun lämmitystehosta on muutenkin pula isossa motissa, mutta ajotietokoneelle ajastettu zeit1 tai 2 lämmittää sisätilankin tarvittaessa.

Suosittelen lämpimästi

Tarvittaessa laitan asennuksesta kuvia ja kerron lisää läpivienneistä yms yms.

Comment

• Erich
      BTCF Member
      • Apr 2005
      • 783
      • Hämeenkyrö

Originally posted by Mza View Post
      Paketissa on webaston lisäksi kaikki letkut, pumput, littimet ja ruuvit =täyttä paskaa...
      Niin siis, mikä on täyttä paskaa?

Ite (siis olin lähinnä statistin roolissa asennettaessa) laitoin perinteisen webaston ylävesiletkuun kiinni ja toimii hyvin. Ajotietokoneeseen en sitä kytkenyt, kun lämmitystehosta on muutenkin pula isossa motissa, mutta ajotietokoneelle ajastettu zeit1 tai 2 lämmittää sisätilankin tarvittaessa.
      Ei ymmärrä, kerro lisää. Eli et ohjelmoinut autoon webaston kelloa, vaan laitoit aftermarket kellon, ja käytät ajastettua taukotuuletusta sisätilan lämmittämiseen? Vai joitan ihan muuta?

Vai oliko autossa alkuperäinen webasto ja muutit vain kytkentää jotta moottorikin lämpiäisi?

Edit... Oho, tää olikin ainoastaan vuoden vanha...
      6 - E24 635
      7 - E38 740
      8 - E31 850

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍