Löysin juttuja e39:n lisälämmittimestä ja niissä puhutiin et sen saa ohjelmoinnilla toimimaan esilämmittimenä. Onkohan e38:ssa sama juttu. Minulle sanottiin huollossa että vaatii erillisen kiertovesi pumpun ja muita varusteita. Autossa on navi ja näytön valikoista löytyy auxliary ventilation ja sen takaa timer1 ja 2. Ajastimilla saan vain puhaltimen päälle. näytön viereen syttyy pieni valo jossa rupellin kuva ja alla kellon kuvalla varustettu nappi. mitä ne on? Olen omistanut ekan Bemarini vasta 3 viikkoa joten olen tietämätön.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 lisälämmitin??
Collapse
X
-
Lämmittimestä
Se Auxiliary park heater toimii vain sisätilan lämmittimenä, jos ostat kaikki tilbehöörit ja asennat ne paikalleen. Paketissa on webaston lisäksi kaikki letkut, pumput, littimet ja ruuvit =täyttä paskaa...paitsi, jos joudut pysähtymään pakkasilla etkä halua pyörittää moottoria lämpimiksesi.
Ite (siis olin lähinnä statistin roolissa asennettaessa) laitoin perinteisen webaston ylävesiletkuun kiinni ja toimii hyvin. Ajotietokoneeseen en sitä kytkenyt, kun lämmitystehosta on muutenkin pula isossa motissa, mutta ajotietokoneelle ajastettu zeit1 tai 2 lämmittää sisätilankin tarvittaessa.
Suosittelen lämpimästi
Tarvittaessa laitan asennuksesta kuvia ja kerron lisää läpivienneistä yms yms.
-
-
Originally posted by Mza View PostPaketissa on webaston lisäksi kaikki letkut, pumput, littimet ja ruuvit =täyttä paskaa...
Ite (siis olin lähinnä statistin roolissa asennettaessa) laitoin perinteisen webaston ylävesiletkuun kiinni ja toimii hyvin. Ajotietokoneeseen en sitä kytkenyt, kun lämmitystehosta on muutenkin pula isossa motissa, mutta ajotietokoneelle ajastettu zeit1 tai 2 lämmittää sisätilankin tarvittaessa.
Vai oliko autossa alkuperäinen webasto ja muutit vain kytkentää jotta moottorikin lämpiäisi?
Edit... Oho, tää olikin ainoastaan vuoden vanha...6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
Comment