Onko jollain sama ongelma E38:ssa, eli kun etuoven ikkuna on ala-asennossa ja oven lyö kiinni, niin ikkuna tärähtää ja päästää vammasen kolahduksen. Onko vika ovipahvin yläreunan tiivarissa vai jossain muualla. Karmien pystysuuntaiset kiskot eivät ulotu jostain syystä yhtä pitkälle kuin tiivisteet, joten ikkuna on mun mielestä jo alunperin melko huonosti tuettu muualta paitsi tosta ovipahvin yläreunasta. Ai niin ja tuolta oven sisältä löytyi sellanen imukupin näkönen osa muinoin ja sille en löytänyt mitää järkevää paikkaa, vaikka käytin ETK:ta apuna
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 ikkuna kolahtaa kun oven lyö kiinni
Collapse
X
-
E38 ikkuna kolahtaa kun oven lyö kiinni
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.Tags: None
-
-
No nyt helteiden aikaan kun on useammin tullut lyötyä ovia kiinni lasi auki niin saman olen huomannut, kolahtaahan se. Huonostihan se lasi on tuettu ala-asennossa, lienee ominaisuus... Mikä sitten on vammainen kolahdus? Onko sulla dobbelverglasung?
Imukuppi? Musta, muovinen, halkaisija 20-25mm, reikä keskellä..?6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
-
-
Originally posted by ErichNo nyt helteiden aikaan kun on useammin tullut lyötyä ovia kiinni lasi auki niin saman olen huomannut, kolahtaahan se. Huonostihan se lasi on tuettu ala-asennossa, lienee ominaisuus... Mikä sitten on vammainen kolahdus? Onko sulla dobbelverglasung?
Imukuppi? Musta, muovinen, halkaisija 20-25mm, reikä keskellä..?
Muutenkin täytyy myöntää, että Mersuissa ovet menee järjestäen "arvokkaammin" kiinni, kuin saman ikäsissä Penareissa. EI helähdä/kolahda sitten mikään ja kassakaappiefektin tuntee...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
oisko sieltä ovensisältä kun menee se kisko sinne sisälle alas niin siitä se ohjainkumi irti, mulla kolahti lasiauki ja otin ovipahvin irti niin sieltä oli se kumi tipahtanu oven sisälle vai liekkö joltain joskus jääny paikalleen laittamatta.
autona tosin e36 mutta kolahtaa varmasti jos se kumi jääny laittamatta, mut veikkaan et aika samanlainen systeemi sun autossas se mitä pitkin lasi laskeutuu sinne alas.
Comment
-
-
Originally posted by easy_acoisko sieltä ovensisältä kun menee se kisko sinne sisälle alas niin siitä se ohjainkumi irti, mulla kolahti lasiauki ja otin ovipahvin irti niin sieltä oli se kumi tipahtanu oven sisälle vai liekkö joltain joskus jääny paikalleen laittamatta.
autona tosin e36 mutta kolahtaa varmasti jos se kumi jääny laittamatta, mut veikkaan et aika samanlainen systeemi sun autossas se mitä pitkin lasi laskeutuu sinne alas.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment