Jos laturi ja akku ovat kunnossa niin kyllä pitäisi toimia. Tästä on ihan omakohtaista kokemusta. Työmatkaa mulla on n. 6km ja joka aamu auto oli eberi päällä 30min ja ajettaessa perseenlämmittimet päällä. Koskaan ei ollut akun kanssa murheita. Kerran työpaikalla jäi valot päälle ja akku tyhjeni. Taas tuon 6km ajomatkan aikana akku ehti latautua niin täyteen, ettei startit tuottaneet mitään ongelmia. Myöskin eberi toimi moitteetta seuraavana aamuna. Se kun ei lähde edes päälle jos jännite putoaa alle 12v. Uudempien autojen laturit kyllä työntää sitä virtaa siihen malliin että jos vaan ovat ehjiä ei ongelmia pitäisi olla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 740ia hyytyy
Collapse
X
-
ennen aikaista juhlimista taas..kirjoitin tuon kun soittivat huollosta, hain auton ja ajoin kaksisataa metriä ja totesin että vika on edelleen..nyt olen alkanut epäilemään tuota huohotusventtiiliä koska koneesta kuuluu todellakin suhina/vinkunaa ja kun öljytikun ottaa pois niin se loppuu, lisäksi tyhjäkäynti alhainen ja epätasainen..voiko se todella vaikuttaa noin paljon? saako kone siis liikaa ilmaa, aivan kuten olisi imuvuoto tjsp?
Comment
-
-
Originally posted by Freed View Postennen aikaista juhlimista taas..kirjoitin tuon kun soittivat huollosta, hain auton ja ajoin kaksisataa metriä ja totesin että vika on edelleen..nyt olen alkanut epäilemään tuota huohotusventtiiliä koska koneesta kuuluu todellakin suhina/vinkunaa ja kun öljytikun ottaa pois niin se loppuu, lisäksi tyhjäkäynti alhainen ja epätasainen..voiko se todella vaikuttaa noin paljon? saako kone siis liikaa ilmaa, aivan kuten olisi imuvuoto tjsp?
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
-
ot, mut nää isännät on kyllä parhaita jotka tarjoavat ensimmäisenä auton vioiksi kansipahvia, venttiilivikaa tai muuta yhtä totaalista. Näitä löytyy yleensä silloin kun vian kanssa painii nainen, onko se sitten pätemisen tarvetta... Tälläisiä "moottorivaurioita" oon monesti korjaillut bensansuodattimilla, uusilla alipaine/vesiletkuilla ja sytkäosilla, eli ihan perus huoltotoimillaWhen you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Lueskelin juttua ja huomasin jonkun viitanneen tulppien öljyyntymiseen, tämähän on siis 8-koneiden tyyppivika. Eli kun paine kasvaa (kierrokset nousee) öljyä pääsee venttiilikopan tiivisteiden välistä valumaan tulppien päälle, aiheuttaen "kipinän" välistä jäämisen (miss fire). Auto menettää tehoja ja alkää täristä kiihdytettäessä sekä tyhjäkäynnillä. Omaan autoon vaihdoin tiivisteet (Noin 30€/per puoli) ja tärinät loppui. Itselläni meni työhön noin 4h, alottelija kun olen
PS:Toivottavasti saavat kulkineen kuntoon.
Comment
-
-
"crc on muuten alkanut valmistamaan ihan virallista ilmamäärämittarin puhdistus ainetta.Kannattaa varmaan kokeilla ennen uuden mittarin tilaamista,mikäli vaiva nyt sitten kohdistuu ilmamäärämittariin."
On luultavasti samaa tavaraa kuin jarruspray... Sillä noita on puhdistettu iät ja ajat mutta lopputulos on silti ollut huono. Kun siihen kuumalankaan palaa töhkät kiinni ei siitä oikein tahdo enää kunnollista tulla.
Comment
-
Comment