mikä mahtaa olla vikana kun isoilla kierroksilla ei tahdo millään vaihtaa isompaa? tai laatikko vaihtaa aina vasta kun kierrokset on punaisella? vaik ajelee muutaman minuutin yli 5000 kierroksii nii laatikko ei vihda vaik kuin härnää, sitten vasta kun ollaan rajottajalla niin alkaa pykälät löytymää.. mut sit jos kiihytät sillee normaalisti niin kaikki pelaa hyvin. niin ja kyseessä on tuo vanhempi laatikko eli ei steptronic. onko kellään muuten tietoa että saako tuohon vaihettua tuota uudempaa lootaa ja jos saa niin kuinka helposti....???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e38 740 laatikko?
Collapse
X
-
Hmmhh, kenelläs oli samantyyppinen vika, mutta E32:ssa, eli vaihtoi vain rajottajassa. Oli muistaakseni perästä joku nopeusanturi rikki?
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
-
Mun käsittääkseni vikakoodit/ruisku/laatikon tiedot nollautuu myös, kun otat vaikka akusta navat irti yöksi. Tähän on tarkempikin aikamääre, jossain Pösön Magneti Marellin ruiskussa 30min ilman plussanapaa nollasi ruiskun, mikälie tuo aika E38:ssa?
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
Comment