huomasin tossa pari päivää sitten että auton alla on aina pieni märkä lätäkkö syylari nestettä? mistä mahtaa vuotaa? ei vuoda syylarin alta vaan jostain muualta. eikä nestettä hirveesti ole häviny?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e38 740 tiputtaa nestettä?
Collapse
X
-
Sattupa sopivaan paikkaan tuo sinun kysymys, olen joutunut perehtynyt aiheeseen lähipäivinä aika intensiivisesti.
Nimittäin omasta -99 735:stä otin juuri eilen illalla syylärin irti ja tänään haen uuden tilalle, entisessä on hiuksen ohut halkeama muovisessa päädyssä ylävesiletkun kohdalla ja nestettä alkoi vuotaa aina vasta kun moottori lämpesi.
On vissiin nuo syylärivuodot aika tuttua juttua E39/38-korisissa, jos nettijuttuihin ympäri maailmaa on uskominen. Siellä voi vuotaa myös rikkinäinen paisuntasäiliö, syyläriltä paisuntasäiliölle menevän "ilmausletkun" liitoskappale (näkyy syylärin yläosassa kuskin puolella, oli omassa sekin ihan pehminnyt) tai joku lukuisista vesiletkuista.
Se vuoto voi olla syyläristä, mutta pohjalevy saattaa ohjata nesteen tippumaan muualle.
-
-
Originally posted by Jull View PostSattupa sopivaan paikkaan tuo sinun kysymys, olen joutunut perehtynyt aiheeseen lähipäivinä aika intensiivisesti.
Nimittäin omasta -99 735:stä otin juuri eilen illalla syylärin irti ja tänään haen uuden tilalle, entisessä on hiuksen ohut halkeama muovisessa päädyssä ylävesiletkun kohdalla ja nestettä alkoi vuotaa aina vasta kun moottori lämpesi.
On vissiin nuo syylärivuodot aika tuttua juttua E39/38-korisissa, jos nettijuttuihin ympäri maailmaa on uskominen. Siellä voi vuotaa myös rikkinäinen paisuntasäiliö, syyläriltä paisuntasäiliölle menevän "ilmausletkun" liitoskappale (näkyy syylärin yläosassa kuskin puolella, oli omassa sekin ihan pehminnyt) tai joku lukuisista vesiletkuista.
Se vuoto voi olla syyläristä, mutta pohjalevy saattaa ohjata nesteen tippumaan muualle.
Comment
-
-
Koko jäähdytysjärjestelmä käyty minun E38:ssa läpi... http://www.btcf.fi/forum/showthread....ight=E38+728iaAutotalli:
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist
-66 Cadillac Coupe De Ville
Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci
Comment
-
Comment