terve,
Vika:
Akkuvalo vilkkunut satunnaisesti tyhjäkäyntikierroksilla, toistaiseksi sammunut isommilla (>1500rpm) kierroksilla.
Oletettavasti hiilet alkaa olemaan lopussa. En ole vielä päässyt mittailemaan jännitettä valon palaessa, kun on palanut niin satunnaisesti, ei pala siis vielä jatkuvasti. TTK:ssa mainitaan latureita olevan muutama vaihtoehto: nestejäähdytteinen versio, tavallisista versioista valeo tai bosch. Nyt on kyseessä jompi kumpi tavallisista versioista, oletettavasti bosch. Kaikki romut on autossa paikoillaan, joten laturi ei ole kauhean hyvin nähtävissä.
Olisiko kellään kokemusta laturiasiaan liittyen:
Laturi on suht ikävässä ahtaassa paikassa ja vaatii jonkinverran puuhastelua, että sen saa kokonaan irrotettua. Pystyyköhän pelkän jännitteensäätimen vaihtamaan alakautta??? Ja saakohan pelkkää jännitteensäädintä ostettua, kun ETK tunteen vain koko laturin?
Myös koko laturin irrotuskokemuksia otetaan mielellään vastaan.....
kiitos,
-toni-
Vika:
Akkuvalo vilkkunut satunnaisesti tyhjäkäyntikierroksilla, toistaiseksi sammunut isommilla (>1500rpm) kierroksilla.
Oletettavasti hiilet alkaa olemaan lopussa. En ole vielä päässyt mittailemaan jännitettä valon palaessa, kun on palanut niin satunnaisesti, ei pala siis vielä jatkuvasti. TTK:ssa mainitaan latureita olevan muutama vaihtoehto: nestejäähdytteinen versio, tavallisista versioista valeo tai bosch. Nyt on kyseessä jompi kumpi tavallisista versioista, oletettavasti bosch. Kaikki romut on autossa paikoillaan, joten laturi ei ole kauhean hyvin nähtävissä.
Olisiko kellään kokemusta laturiasiaan liittyen:
Laturi on suht ikävässä ahtaassa paikassa ja vaatii jonkinverran puuhastelua, että sen saa kokonaan irrotettua. Pystyyköhän pelkän jännitteensäätimen vaihtamaan alakautta??? Ja saakohan pelkkää jännitteensäädintä ostettua, kun ETK tunteen vain koko laturin?
Myös koko laturin irrotuskokemuksia otetaan mielellään vastaan.....
kiitos,
-toni-
Comment