Eteen kaikki tukivarret uusiksi jos ei ole hiljattain uusittu. Ainakin reaktiotankojen sisäpäissä on väljää. Toki voihan sinne vaihtaa vaikka powerflexin puslat mutta luultavasti siellä on muissakin nivelissä väljää...
E38 täristää
Collapse
X
-
Okei, auto on vuosimallia -95, ajettu 112tkm.
Comment
-
Mä komppaan tätä, jos auto on oikeesti 95 vuodelta, niin varmasti on jo vuotanu öljyt pois reaktiotankojen puslista ja heiluvat hervottomina. En oikein usko, että kukaan niitä ois noilla kilsoilla jaksanu vaihtaa. Ikähän nää E38:t syö, kilometreistä eivät välitä.Originally posted by _nixu_ View PostEteen kaikki tukivarret uusiksi jos ei ole hiljattain uusittu. Ainakin reaktiotankojen sisäpäissä on väljää. Toki voihan sinne vaihtaa vaikka powerflexin puslat mutta luultavasti siellä on muissakin nivelissä väljää...sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Palataas vielä tähän, aiheesta kirjoiteltiinkin jo kerran toisessa topicissa. Eli heitä nyt joku lähde tuolle, että E38 etupäässä olisi öljytäytteisiä puslia? Ja mitkä puslat tarkalleen ottaen? (reaktiotanko kun tuntuu sekin olevan aika venyvä käsite...)Originally posted by Morkai View PostMä komppaan tätä, jos auto on oikeesti 95 vuodelta, niin varmasti on jo vuotanu öljyt pois reaktiotankojen puslista ja heiluvat hervottomina. En oikein usko, että kukaan niitä ois noilla kilsoilla jaksanu vaihtaa. Ikähän nää E38:t syö, kilometreistä eivät välitä.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
minä kun vaihdoin exääni tukivarret auto oli -94 730i jossa original alustan osat,näytti kaikki puslat ja nivelet ihan samanlaisilta kuin muissakin autoissa,sanoisin että niissä ei ollut mitään öljyjä ollutkaan,tämä vain sen perusteella että pyörittelin niitä käsissäni en toki millään tavalla purkanut tai poraillut,mutta mitä hyötyä saadaan öljytäytteisellä puslalla??Ehkä jokin hyvin lievä lisä värinättömyyteen,tosin e38 alusta muutenkin on äänetön ja värinätön kunnossa olevilla tarvikeosillakin vaikka ei ole öljyttyjä puslia?Originally posted by Erich View PostPalataas vielä tähän, aiheesta kirjoiteltiinkin jo kerran toisessa topicissa. Eli heitä nyt joku lähde tuolle, että E38 etupäässä olisi öljytäytteisiä puslia? Ja mitkä puslat tarkalleen ottaen? (reaktiotanko kun tuntuu sekin olevan aika venyvä käsite...)E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
www.mpanet.fi
Comment
-
Voi olla, että joudun seisomaan korjattuna. Varmuudella hydrauliset reaktiotangon puslat on E32 ja E65, yhtään E38 puslaa en oo sahannu poikki ja noi vanhatkin on jemmassa porukoilla, niin pääse aukomaan. Laitetaan tästä kuitenkin E32-puslakuva, jossa näkyy sekä hydraulinen, että normaali. Katoin että Febin kuvasto sano E38-puslankin hydrauliseks, mutta se voi olla tosiaan väärin. Oon vaan aina tylysti tuominnu noi hydrauliset ja laittanut jotain muuta tilalle, oletus lienee kaiken pahan alku ja juuri.Originally posted by Erich View PostPalataas vielä tähän, aiheesta kirjoiteltiinkin jo kerran toisessa topicissa. Eli heitä nyt joku lähde tuolle, että E38 etupäässä olisi öljytäytteisiä puslia? Ja mitkä puslat tarkalleen ottaen? (reaktiotanko kun tuntuu sekin olevan aika venyvä käsite...)
Last edited by Morkai; 08-06-2009, 11:52.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
Comment