Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 täristää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8972
    • Kellokoski

    #16
    Eteen kaikki tukivarret uusiksi jos ei ole hiljattain uusittu. Ainakin reaktiotankojen sisäpäissä on väljää. Toki voihan sinne vaihtaa vaikka powerflexin puslat mutta luultavasti siellä on muissakin nivelissä väljää...
    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

    Comment

    • McBeast
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2007
      • 2998
      • Tallinn

      #17
      Okei, auto on vuosimallia -95, ajettu 112tkm.
      Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

      Comment

      • Morkai
        BTCF Member
        • Sep 2005
        • 3197
        • Saarijärvi

        #18
        Originally posted by _nixu_ View Post
        Eteen kaikki tukivarret uusiksi jos ei ole hiljattain uusittu. Ainakin reaktiotankojen sisäpäissä on väljää. Toki voihan sinne vaihtaa vaikka powerflexin puslat mutta luultavasti siellä on muissakin nivelissä väljää...
        Mä komppaan tätä, jos auto on oikeesti 95 vuodelta, niin varmasti on jo vuotanu öljyt pois reaktiotankojen puslista ja heiluvat hervottomina. En oikein usko, että kukaan niitä ois noilla kilsoilla jaksanu vaihtaa. Ikähän nää E38:t syö, kilometreistä eivät välitä.
        sigpic
        E23 728iA V8-projekti
        E38 730D -projekti
        E39 540iA -projekti
        I01 i3 -projekti

        Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

        Comment

        • Erich
          BTCF Member
          • Apr 2005
          • 783
          • Hämeenkyrö

          #19
          Originally posted by Morkai View Post
          Mä komppaan tätä, jos auto on oikeesti 95 vuodelta, niin varmasti on jo vuotanu öljyt pois reaktiotankojen puslista ja heiluvat hervottomina. En oikein usko, että kukaan niitä ois noilla kilsoilla jaksanu vaihtaa. Ikähän nää E38:t syö, kilometreistä eivät välitä.
          Palataas vielä tähän, aiheesta kirjoiteltiinkin jo kerran toisessa topicissa. Eli heitä nyt joku lähde tuolle, että E38 etupäässä olisi öljytäytteisiä puslia? Ja mitkä puslat tarkalleen ottaen? (reaktiotanko kun tuntuu sekin olevan aika venyvä käsite...)
          6 - E24 635
          7 - E38 740
          8 - E31 850

          Comment

          • MasaTDS
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 1606
            • Tampere

            #20
            Originally posted by Erich View Post
            Palataas vielä tähän, aiheesta kirjoiteltiinkin jo kerran toisessa topicissa. Eli heitä nyt joku lähde tuolle, että E38 etupäässä olisi öljytäytteisiä puslia? Ja mitkä puslat tarkalleen ottaen? (reaktiotanko kun tuntuu sekin olevan aika venyvä käsite...)
            minä kun vaihdoin exääni tukivarret auto oli -94 730i jossa original alustan osat,näytti kaikki puslat ja nivelet ihan samanlaisilta kuin muissakin autoissa,sanoisin että niissä ei ollut mitään öljyjä ollutkaan,tämä vain sen perusteella että pyörittelin niitä käsissäni en toki millään tavalla purkanut tai poraillut,mutta mitä hyötyä saadaan öljytäytteisellä puslalla??Ehkä jokin hyvin lievä lisä värinättömyyteen,tosin e38 alusta muutenkin on äänetön ja värinätön kunnossa olevilla tarvikeosillakin vaikka ei ole öljyttyjä puslia?
            E24 635csi
            M-B W140
            Citroen c4 coupe
            H-D sportster chopper

            Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
            Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
            Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
            www.mpanet.fi

            Comment

            • Morkai
              BTCF Member
              • Sep 2005
              • 3197
              • Saarijärvi

              #21
              Originally posted by Erich View Post
              Palataas vielä tähän, aiheesta kirjoiteltiinkin jo kerran toisessa topicissa. Eli heitä nyt joku lähde tuolle, että E38 etupäässä olisi öljytäytteisiä puslia? Ja mitkä puslat tarkalleen ottaen? (reaktiotanko kun tuntuu sekin olevan aika venyvä käsite...)
              Voi olla, että joudun seisomaan korjattuna. Varmuudella hydrauliset reaktiotangon puslat on E32 ja E65, yhtään E38 puslaa en oo sahannu poikki ja noi vanhatkin on jemmassa porukoilla, niin pääse aukomaan. Laitetaan tästä kuitenkin E32-puslakuva, jossa näkyy sekä hydraulinen, että normaali. Katoin että Febin kuvasto sano E38-puslankin hydrauliseks, mutta se voi olla tosiaan väärin. Oon vaan aina tylysti tuominnu noi hydrauliset ja laittanut jotain muuta tilalle, oletus lienee kaiken pahan alku ja juuri.

              Last edited by Morkai; 08-06-2009, 11:52.
              sigpic
              E23 728iA V8-projekti
              E38 730D -projekti
              E39 540iA -projekti
              I01 i3 -projekti

              Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

              Comment

              • pheno
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 1995
                • Tampere

                #22
                E32/E34 lemförder reaktiotangoissa oli jotain öljyä, kun pistin vanhat palasiksi. Siellä näytti olevan eräänlaiset öljykanavat, vaimennusta tietenkin parantamaan.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎