Noniin, heti näköjään alkaa ongelmat uuden seiskan kanssa.
Ostettaessa mukana tuli Baijerin alkuperäinen akku ja mitattaessa oli lievän seisonnan jälkeen hieman tyhjänä, mutta kevyellä käytöllä meni mittausten mukaan normaaliksi - kunnes sitten seuraavana iltana kevyen Navigaation päivittelyn jälkeen nakutti ja kaipasi varsin paljon virtaa startatakseen, siitä ajettiin suoraan paikalliseen liikkeeseen ja pantiin uusi, jo valmiiksi speksattu akku kiinni ja homma toimi varsin mallikkaasti.
Tänään sitten aamulla tapahtui sama homma, eli auto imenyt akun kuiviin, eikä mitään näkyvää ole jäänyt päälle. Nyt otin akun irti ja laitoin lataukseen verkkovirran kautta, jos sillä saataisiin toivottu tulos aikaan.
Kuitenkin, onko kenelläkään kokemuksia aiheesta, eli jotain oikosulkuja/sähköongelmia jotka imisivät akun tyhjäksi parissa päivässä? Ja uudet seiskan akut eivät kuitenkaan ole sieltä ihan heppoisimmasta päästä, joten kuvittelisi tuollaisen nyt AINAKIN viikon kestävän
Kyllä vituttaa.
Ostettaessa mukana tuli Baijerin alkuperäinen akku ja mitattaessa oli lievän seisonnan jälkeen hieman tyhjänä, mutta kevyellä käytöllä meni mittausten mukaan normaaliksi - kunnes sitten seuraavana iltana kevyen Navigaation päivittelyn jälkeen nakutti ja kaipasi varsin paljon virtaa startatakseen, siitä ajettiin suoraan paikalliseen liikkeeseen ja pantiin uusi, jo valmiiksi speksattu akku kiinni ja homma toimi varsin mallikkaasti.
Tänään sitten aamulla tapahtui sama homma, eli auto imenyt akun kuiviin, eikä mitään näkyvää ole jäänyt päälle. Nyt otin akun irti ja laitoin lataukseen verkkovirran kautta, jos sillä saataisiin toivottu tulos aikaan.
Kuitenkin, onko kenelläkään kokemuksia aiheesta, eli jotain oikosulkuja/sähköongelmia jotka imisivät akun tyhjäksi parissa päivässä? Ja uudet seiskan akut eivät kuitenkaan ole sieltä ihan heppoisimmasta päästä, joten kuvittelisi tuollaisen nyt AINAKIN viikon kestävän
Kyllä vituttaa.
Comment