Announcement

Collapse
No announcement yet.

e38 725tds käynnistys ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JIPSKI
    BTCF Member
    • Feb 2003
    • 1010
    • Vaasa

    e38 725tds käynnistys ongelma

    Edit:uusi ongelma post10
    Last edited by JIPSKI; 24-03-2010, 22:16.
    exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
  • kaol
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 5007
    • Ilmajoki

    #2
    Ensimmäisenä tulisi mieleen apukuskin etusisälokarin takapuolella sijaitsevan johtosarjan vika. Haulla löytyy juttua tuosta, mutta pääpiirteissään homma menee niin, että hiekka+lokari kuluttaa johtosarjan johdoista kuoret pilalle ja ihmeelliset sähköviat alkaa.
    Kokeilemalla se selviää...

    Comment

    • Luntti
      2Wheel Driver
      • Jul 2003
      • 5021
      • Yka

      #3
      Entäs se virtalukon pohja? Vai oliko enenpi e39 malleissa?

      Comment

      • JIPSKI
        BTCF Member
        • Feb 2003
        • 1010
        • Vaasa

        #4
        Voiko rikkinäinen abs anturi aiheuttaa moista?
        exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i

        Comment

        • juzu3
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2007
          • 237

          #5
          tapahtuuko myös "meikkipeilejä" käännellessä outoja valoshow-juttuja? Jos näin on niin veikkaan virtalukonpohjaa..
          VoimaaCom-moottorioptimointia<--045 111 42 37 tai priva
          MB Vito 116cdi 4x4 special
          BMW E92 320d
          Kawasaki Z750
          EX:
          E36 325i Cäbi,Suzuki GSXR-1000 -06,E65 730dA -04,E38 740iA -98,E36 325i Cäbi,E38 728iAL -98,E36 320i -95

          Comment

          • JIPSKI
            BTCF Member
            • Feb 2003
            • 1010
            • Vaasa

            #6
            Mistä ilmamassamittari halvemmalla kun merkkiliikkeestä? (650€) ja johtuukohan vika tuosta vai jostain muusta kun lämpimänä saa sahata 5-20s ennen kun lähtee käyntiin.

            Edit:käykö manuaali ilmastoidun auton lämppärin moottori automaatti-ilmastointiin?
            Edit:Eihän se prkl käyny :S
            Last edited by JIPSKI; 17-03-2010, 19:53.
            exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i

            Comment

            • JIPSKI
              BTCF Member
              • Feb 2003
              • 1010
              • Vaasa

              #7
              Eikö kukaan tiedä. manuaali-ilmastoidun auton puhallin olisi tuossa ylimääräsenä mutta ei viitsisi turhaan purkaa kojelautaa.
              exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i

              Comment

              • R Power
                Bimmer Rookie
                • Feb 2006
                • 163

                #8
                Originally posted by JIPSKI View Post
                Eikö kukaan tiedä. manuaali-ilmastoidun auton puhallin olisi tuossa ylimääräsenä mutta ei viitsisi turhaan purkaa kojelautaa.
                Vertaa realoemilla varaosanumeroita. LINKKI
                Ahneella on aina enemmän!

                Comment

                • kaol
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2003
                  • 5007
                  • Ilmajoki

                  #9
                  Originally posted by R Power View Post
                  Vertaa realoemilla varaosanumeroita. LINKKI
                  Jipsikillä on kyllä tiedossa, että osanumerot on eri, mutta se ei vielä kerro, että käykö osat ristiin.
                  Kokeilemalla se selviää...

                  Comment

                  • JIPSKI
                    BTCF Member
                    • Feb 2003
                    • 1010
                    • Vaasa

                    #10
                    Uusi ongelma. eli ennen joutui lämpösenä sahata kauan ennenkun lähti käyntiin. tänään ei sitten lähtenyt enää ollenkaan.

                    Onko tosiaan niin että tankin siirtopumppu pyörii vain hehkuttaessa? Eli onko minulla vuoto jossain mistä pääsee ilmaa järjestelmään ja aina kun auto hehkuttaa niin ilmat poistuu ja lähtee nätisti käyntiin?

                    Eli siis Pre heating ilmotuksen jälkeen aina max 3s starttaus ja käy. lämpösenä 5-20s.
                    exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i

                    Comment

                    • Janzki
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2005
                      • 4947
                      • Lohja

                      #11
                      Ajometrit? Vanhemmiten tuppaa jakoketju näissä löystymään, pumppu myöhäsellä ja johan joutuu sahaamaan.
                      Viallinen nelos sylinterin pulssi suutin voi myös aiheuttaa moista ongelmaa..
                      Sähköposti.
                      IG: janzki_

                      Comment

                      • JIPSKI
                        BTCF Member
                        • Feb 2003
                        • 1010
                        • Vaasa

                        #12
                        Originally posted by Janzki View Post
                        Ajometrit? Vanhemmiten tuppaa jakoketju näissä löystymään, pumppu myöhäsellä ja johan joutuu sahaamaan.
                        Viallinen nelos sylinterin pulssi suutin voi myös aiheuttaa moista ongelmaa..
                        Ei tarkkaa tietoa. mittarissa 220tkm mulla todelliset varmaan 300-400tkm. eikös sillon luulisi lähtevä kylmänäkin huonosti?
                        exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i

                        Comment

                        • joni_wt
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2004
                          • 3627
                          • Yka

                          #13
                          Originally posted by JIPSKI View Post
                          Ei tarkkaa tietoa. mittarissa 220tkm mulla todelliset varmaan 300-400tkm. eikös sillon luulisi lähtevä kylmänäkin huonosti?
                          Yleensä jos pumppu on myöhäsellä, niin se kuitenkin lähtee kylmänä normaalisti käymään. Kaikista kavereiden tiiseleistä on joutunut vähä pumppua kääntämään ja kaikki on tähän mennessä sillä alkanu pelaan.
                          e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

                          Comment

                          • JIPSKI
                            BTCF Member
                            • Feb 2003
                            • 1010
                            • Vaasa

                            #14
                            Vähä livedataa seurailin. Itselle tuo dieselin toiminta vielä vähän vieras. osaako joku näistä sanoa jos jokin on pielessä? auto siis kuvissa tyhjäkäynnillä lähes lämpöseksi käytettynä.

                            Niin ja ilmamassamittarin tiedän olevan rikki tänään pitäisi noutaa postista uusi. mutta mites nuo muut luvut?




                            exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i

                            Comment

                            • JIPSKI
                              BTCF Member
                              • Feb 2003
                              • 1010
                              • Vaasa

                              #15
                              Vika paikannettu vuotavaan 6 pytyn suuttimeen. onkos noissa jotain tiivisteitä mitä vois vaihtaa vai onko vaihtaminen ainut konsti?
                              exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎