elikkäs miten siihen pääsee käsiksi helpoiten? ilmeisesti irti/ jokin kosketus häiriö kun pyyhkijät herää eloon aina kun sitä kädellä painaa lasiin päin, muuten ei pelaa tihku ollenkaan ja jättää aina uudestaan vikakoodin muistiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e38 99 sadetunnistimen irroitus
Collapse
X
-
Ympäriltä ensin muovit pois, lähtee melkeimpä ihan repimällä siitä saumasta kahtia ja sadetunnistin itse on lukittu kahdella salvalla sivuista jotka pitää vetää sivuille ennen irroitusta.
Mikäli tunnistin rikki niin multa löytyy suojamuovit sekä tunnistin tarvittaessa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Esimerkiksi laittamalla tihkukytkimen pälle ja kääntämällä rullasta, pyyhkimien tulisi aina pyyhkäistä kerran kun käännät rullasta yhden pykälän. On muitakin keinoja mutta tämä on ehkä helpoin.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
ok, nythän se ei tuolla lailla toimi. pitääpä riuhtasta tuo ensin levälleen ja antaa vähän valohoitoa sille. näyttäisi myös siltä kun ulkoapäin katsoo että linssi ei olisi kunnolla lasissa kiinni. jos ei ala toimiin niin tehdään siitä sinun tunnistimesta sitten kaupat.Exät:
318i 91
528i 96
530D M-sport 02
740ia 99
Comment
-
-
Lainataan tätä, eli mulla vaihdettiin kolmeviikkoa sitten tuulilasi, no sadetunnistin on toiminut vaihdon jälkeen vaihtelevalla menestyksellä, toisinaan toimii, yleensä ei.
Vikakoodia antaa anturista mikä kyllä vanhalla lasilla toimi moitteetta. Olen alustanut anturin muutaman kerran mut toistaiseksi ei ole ollut apua.
-Janne..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
Comment