autosta myös tulee aika paljon vesihöyryä putkista näillä keleillä, tosin ei haise glykolille..kun taasen auton edestä vasemmalta puolelta hieman haisee.. uus syylari on, vesipumpussa ym ei näy vuotoja... autolla ajettu 234000km ja vm.-94 meneeko noista kansia halki? entä kuinka herkästi pahvit? mistäs muualta kandee tutkia? imusarjan alla oleva vesiputki?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m60 740 e38 huokkaa j.nestettä..
Collapse
X
-
Originally posted by _charger- View Posttuohon haluaisinkin uskoa! pelottaa vaan kun just tuli auto hankittua ja kaikkea käy mielessä!
Itsellä myös kaikki vesiletkut murentuneita ja vaihdellut sitä mukaa, kun pettää.
Paisarit myös sekundaa.
Auto esim. parkkihalliin. Käyttele -> katsele alle näkyykö. Käy kaupassa ja katso pienen seisomisen jälkeen uudestaan. Kyllä se sieltä paikantuu.
Edit. oho. Uusi syyläri onkin näköjään hommattu. Ilmattu kunnolla? Muussa tapauksessa pruuttaa korkista pihalle. Jossain selkeä vuoto on, jos neste hukkuu - eikä yleensä tarvitse edes kovin isoa reikää, kun jo huomaa.Last edited by Rockford; 07-02-2011, 21:15.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
täytyy vielä ilmailla kunnolla ja tutkia noi mainitsemanne asiat...nosturi on mulla käytössä, ei vaan oo vielä ihan tarkkaan kerinny tutkia.. mutta onko kellään tietoa onko noista mennyt kansia halki jne? ihan vaan kiinnostaa tietää..1966 Dodge Monaco
1995 Dodge Ram 2500 4x4 "U.S 12 VALVE"
EX:1994 BMW 750 IA e38
EX:1994 BMW 740 IA e38
Comment
-
-
Originally posted by _charger- View Postmutta onko kellään tietoa onko noista mennyt kansia halki jne? ihan vaan kiinnostaa tietää..-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
itellä tihkuu syyläristä ne pikapikaliittimet kovilla pakkasilla mut ei kun on noin -10 pakkasta..
menee noin 2dl jos käy yli -25 pakkanen mut lätäkköä ei tee alle vaan imeytyy pohjapanssarissa olevaan eristeeseen...
motti kyl on m62xx
vanahassa autossa vesiletkut oli niin haperot et tuli jo lääpi neste kovillapakkasilla ja termari kotelo kusi kans läpi hiusmurtumien takia niin ja kokeileppa siinä vesipumpussa siiväpyörän sisälle jos sieltä märkä niin pumpppu vaihtoon! (ei myöskään tuo vika näy auton alla välttämättä vaan haihtuu lohkoon kylykeen ja jättää valken rannun)
motto m60 oli siinä.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
itsell oli aikanaan juuri sama ongelma ja termari kotelossa oli halkeama josta sitten mystisesti katosi nestettäF11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
mulla kans vuosi jossai vaihees tuo termarin kansi... ja syyläri halkes kuskinpuolelta... on vissii niinku iän tuomia perusvikoja....:thinkEx. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
-
termari kotelo vaihdettu, ja silti hukkaa vielä nestettä! termaria en vaihtanut vielä kun ei rahnoo :( vesipumussa alapuolella ihan vähä valkoista "vanaa" mutta ihan kuiva muuten koko pumppu! voiskohan se pumppu vaan vuotaa... tai sitten vesi putket imusarjan alapuolella... j.neste haisee sisälle kun puhallin päällä. ja kun teki painetesti, ja laittoi 1 bar painetta, noin 0.5 baria häviää n. 20 minuutissa... tulpat otettu pois, ja sylinterit katotta, ok.. lämmöt mittarin mukaan aivan normaalit. ja käyti ok. eikä pakokaasu haise j.nesteellä... uusi syyläri, paisari ja 2 bar korkki laitettu! pitäisköhän vaan lykkää uusiks vesipumppu ja termari!? ja entä pystyykö imusarjan allameneviin putkiin vaihtaa o-renkaat ilman imusarjan irroitusta?:think1966 Dodge Monaco
1995 Dodge Ram 2500 4x4 "U.S 12 VALVE"
EX:1994 BMW 750 IA e38
EX:1994 BMW 740 IA e38
Comment
-
Comment