Elikkäs Ongelma alkoi kun laturi alkoi temppuilla,mutta se korjaantui kun laturi vaihdettiin liikkeessä kunnostettuun vaihtolaturiin.Kyseessä vesijäähdytteinen laturi.
Mutta tämän jälkeen ajettua 70km ,"check coolant level" jonka jälkeen huomasin että jäähdytysnestettä vuotaa.
Olenko oikeassa että M67 3.9l tupla turbo dieselin jäähdytysjärjestelmä pitää ilmata auto sammutettuna,avain toisessa asennossa,lämmöt täysillä,puhallin pienellä,auton etuosa hieman ylhäällä ja sähkönen vesipumppu hoitaa ilmaamisen kunhan ilmausruuvit on auki ?
koska liike ilmasi auton käynnissä,voiko tästä johtua että painetta kertyi järjestelmään hieman ylimääräistä ja jostain heikosta kohdasta petti ja alkoi vuotamaan? Nopean purkamisen jälkeen näyttää että jostakin keskeltä konetta,imusarjan alta ehkä vuotaisi.
Mitä mieltä olette kannattaako yrittää edes saada liike korjaamaan vian koska vika tuli laturin korjauksen jälkeen heti ?
kiitokset etukäteen.
Mutta tämän jälkeen ajettua 70km ,"check coolant level" jonka jälkeen huomasin että jäähdytysnestettä vuotaa.
Olenko oikeassa että M67 3.9l tupla turbo dieselin jäähdytysjärjestelmä pitää ilmata auto sammutettuna,avain toisessa asennossa,lämmöt täysillä,puhallin pienellä,auton etuosa hieman ylhäällä ja sähkönen vesipumppu hoitaa ilmaamisen kunhan ilmausruuvit on auki ?
koska liike ilmasi auton käynnissä,voiko tästä johtua että painetta kertyi järjestelmään hieman ylimääräistä ja jostain heikosta kohdasta petti ja alkoi vuotamaan? Nopean purkamisen jälkeen näyttää että jostakin keskeltä konetta,imusarjan alta ehkä vuotaisi.
Mitä mieltä olette kannattaako yrittää edes saada liike korjaamaan vian koska vika tuli laturin korjauksen jälkeen heti ?
kiitokset etukäteen.
Comment