Originally posted by kartsa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e38 etujousien vaihto
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by tommi--fi View PostNyt oli pakko lainata topiccia ja kysyä.
Paljonko tuollainen ylemmän kuvan kaltainen puristin maksaa? Nopea googletus ei antanut tulosta.
Itse olen tuollaisilla kympin laitteilla aiemmin jouset puristanut, pieni pelko perseessä.Originally posted by kartsa View PostNoi kympin vehkeet kestää varmasti. Tommonen 30mm kierretanko ja kynnet päissä niin saa olla aikas kova veto et murtuu tai menee poikki. Se kynsi on senverran iso et kun kunnolla laittaa ni ei taatusti irtoo. Toki en sano et tollanen 300 egee maksava olis kiva mut tahtoo tulla jouselle hintaa kun laskee ton mukaan. Noh kaikki tekee kuten haluaa mulle on riittänyt noi halvat.
Tais olla vielä markka-aikaa kun tuon puristimen ostin, niin ei ihan enää muista....
Mutta on tuo maksanu itsensä jo monesti takaisin.
Noista kiinapuristimista sen verran että itselle ei ole tullut vastaan tuollaista, jossa olisi 30mm kierteenpaksuus. voihan niitä olla, en väitä vastaan.
Joissain autoissa on jousien esijännitys niin tajuton, että nuo puristimet käy oikeasti vaarallisiksi. Olen nähnyt noita joissa on kierteet yksinkertaisesti korkanneet kun ei ole kestänyt vetoa, valetut leuat ovat murtuneet poikki tai kierretanko katkennut. Mutta kyllähän noilla paremman puutteessa tekee, ei nuo minun kalutkaan mitään top of the line vehkeitä ole
Tosiharrastaja ostaa pöytään pultattavan hydraulitoimisen puristimen !540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by kartsa View PostNo nii tulipa jouset vaihdettua. Toisella tunkilla auto ylös ja toisella kannatteli ripustusta. Yläpään mutteri auki ja koiranluu yläpultista irti. Tunkilla varovasti laski ripustuksen alas ja yhdellä "kiina" puristimella hieman kiristi jousta ja sen jälkeen käänsi paketin ulos pyöräkotelosta. jousi pois ja uusi sisään. Sit vaan tunkilla nostaa ripustusta ja ohjaa iskarin paikalleen. Mutteri kiinni ja koiranluu paikalleen. Aikaa per puoli meni noin 15 min. Eli ei todellakaan ole mikään amerikan temppu. Mielestäni mitään vaaraa jousen irtoamiseen ei ollut ja eihän toi jousi enää niin jännityksessä olekaan kun ripustus on alimmassa asennossa.
Kiitos vaan kaikille vinkeistä.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostTais olla vielä markka-aikaa kun tuon puristimen ostin, niin ei ihan enää muista....
Mutta on tuo maksanu itsensä jo monesti takaisin.
Noista kiinapuristimista sen verran että itselle ei ole tullut vastaan tuollaista, jossa olisi 30mm kierteenpaksuus. voihan niitä olla, en väitä vastaan.
Joissain autoissa on jousien esijännitys niin tajuton, että nuo puristimet käy oikeasti vaarallisiksi. Olen nähnyt noita joissa on kierteet yksinkertaisesti korkanneet kun ei ole kestänyt vetoa, valetut leuat ovat murtuneet poikki tai kierretanko katkennut. Mutta kyllähän noilla paremman puutteessa tekee, ei nuo minun kalutkaan mitään top of the line vehkeitä ole
Tosiharrastaja ostaa pöytään pultattavan hydraulitoimisen puristimen !Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Comment