Köyhä kun on niin tuli ajeltua tankki niin tyhjäksi että auto sammui ennen kun pääsin tankkaamaan. No, kanisterilla sitten 15L tankkiin ja muutaman kerran käytin virtoja päällä ja pois, yhteensä ainakin minuutin niin ilma pitäisi kai poistua. Sitten käymään, kävi hyvin 3-5s ja sitten sammui. Tätä tapahtui useita kertoja.
Sitten auto kävi jo muutaman minuutin paikallaan mutta silloin tällöin huomasi että kone vähän nikotteli ja tuntuu että ei käy kaikilla. Auto vm.9/1999
Luin vikakoodit ja tuli ensin tälläistä.
------------------------------------------------------
515 Injector cylinder 6
Error frequency : 1
Logistic counter: 9
Engine speed 2197.80 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 38.91 mm^3
RPC rail pressure 927.71 bar
Fehler aufgetreten bei 337150.00 km
Error not present
load cut off
Errorcode: 02 03 09 01 70 08 58 B7 4C 9 83 B3 00 00 00 00
00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
7760 Capacitor voltage 2 for cylinders 4,5,6
Error frequency : 11
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 699.30 1/min
Coolant temperature 83.22 Grad C
Einspritzmenge 14.85 mm^3
Supply voltage 13.66 V
Fehler aufgetreten bei 337150.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1273.73 1/min
Coolant temperature 61.38 Grad C
Einspritzmenge 16.39 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 337150.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 774.23 1/min
Coolant temperature 47.72 Grad C
Einspritzmenge 11.26 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 337150.00 km
Error present
Sporadic error
Voltage to low
----------------------------------------------------
Sitten poistin koodit ja kävi taas hetken hyvin ja sammui, tuli samat vikakoodit mutta eri pytyistä, tuli injektor 1-2 sekä Capasitor voltage for cylinder 1-2-3.
Sitten poistin nämä ja sitten pääsin jo ajamaan monta kilometriä eikä enää sammunut. Voiko loppunut polttoaine aiheuttaa tälläistä vai onko syytä hakea isompaa vikaa?
Purin tänään myös oikean pyöräkotelon kun vaihdoin pissapojan letkuja ja jouduin myös irrottamaan paksun johtovyyhdin jossa ilmeisesti on ollut tyyppivikaa kun se hankautuu mutta silminnähden vikaa ei näkynyt.
Sitten auto kävi jo muutaman minuutin paikallaan mutta silloin tällöin huomasi että kone vähän nikotteli ja tuntuu että ei käy kaikilla. Auto vm.9/1999
Luin vikakoodit ja tuli ensin tälläistä.
------------------------------------------------------
515 Injector cylinder 6
Error frequency : 1
Logistic counter: 9
Engine speed 2197.80 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 38.91 mm^3
RPC rail pressure 927.71 bar
Fehler aufgetreten bei 337150.00 km
Error not present
load cut off
Errorcode: 02 03 09 01 70 08 58 B7 4C 9 83 B3 00 00 00 00
00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
7760 Capacitor voltage 2 for cylinders 4,5,6
Error frequency : 11
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 699.30 1/min
Coolant temperature 83.22 Grad C
Einspritzmenge 14.85 mm^3
Supply voltage 13.66 V
Fehler aufgetreten bei 337150.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1273.73 1/min
Coolant temperature 61.38 Grad C
Einspritzmenge 16.39 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 337150.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 774.23 1/min
Coolant temperature 47.72 Grad C
Einspritzmenge 11.26 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 337150.00 km
Error present
Sporadic error
Voltage to low
----------------------------------------------------
Sitten poistin koodit ja kävi taas hetken hyvin ja sammui, tuli samat vikakoodit mutta eri pytyistä, tuli injektor 1-2 sekä Capasitor voltage for cylinder 1-2-3.
Sitten poistin nämä ja sitten pääsin jo ajamaan monta kilometriä eikä enää sammunut. Voiko loppunut polttoaine aiheuttaa tälläistä vai onko syytä hakea isompaa vikaa?
Purin tänään myös oikean pyöräkotelon kun vaihdoin pissapojan letkuja ja jouduin myös irrottamaan paksun johtovyyhdin jossa ilmeisesti on ollut tyyppivikaa kun se hankautuu mutta silminnähden vikaa ei näkynyt.
Comment