Taas ollaan pulassa.
Eli otsikonmukainen lippulaiva päätti että nyt loppuu hyvä meininki, ja alkoi kiukuttelemaan.
Pelasi about 20-30km ihan hyvin, mutta.
Normaalisti risteyksestä lähdin kiihdyttelemään, luistonesto pyrki hillitsemään sutimista, jonka jälkeen joku perävärkin tuntumassa rusahti vaimeasti, ja meno loppui kuin seinään.
Vaihdekeppi antaapi valita minkä vaihteen vain, ja mittaristokin pysyy mukana pelissä. Vaan auto ei liiku mihinkään. Kun Laittaa vaihteen esim. r-asentoon, pakkivalot syttyy. Kun päästää jarrun, ja nostaa kierroksia yli 2000 niin töksähtää ruutuun gearbox failsafe mode. Auto ei liiku mihinkään suuntaan. Tämän jälkeen mittariston näyttö ei tiiä vaihteista enää mitään, eikä pakkivalotkaan syty.
Auto on melko matala, voisko pohjan tuntumassa olla joitain johtoliitoksia jotka ottais kovin herkästi itseensä? Noissa risteyksissä ja kauppojen pihalla nimittäin tuota loskapaskaa riittää..
Auto oli jo tunkilla tuossa, ja huomasin että repsikan puolen vetarin pultit oli perämurikan puolelta sormitiukkuudessa, osa oli jo päässyt tosi löysälle!
Pultit on kiristetty ja akun kenkiä pidetty joitain minuutteja irti, jonka jälkeen koitettu vaihdelaatikon toimintaa, ja aina sama sävel. Auto ei liiku ja failsafe mode on päällä.
Akku on ehjä ja voimissaan, eikä herjaa muuta kuin tuota failsafe modea. Auto pelasi nykimättä ja mukisematta 100% ennen tapahtunutta.
Autoon on tehty 2010 vai 2011 parin tonnin laatikkoremontti, ja ennen tämänpäiväistä ajoa se oli seisonut parisen kuukautta pihalla.
Eli otsikonmukainen lippulaiva päätti että nyt loppuu hyvä meininki, ja alkoi kiukuttelemaan.
Pelasi about 20-30km ihan hyvin, mutta.
Normaalisti risteyksestä lähdin kiihdyttelemään, luistonesto pyrki hillitsemään sutimista, jonka jälkeen joku perävärkin tuntumassa rusahti vaimeasti, ja meno loppui kuin seinään.
Vaihdekeppi antaapi valita minkä vaihteen vain, ja mittaristokin pysyy mukana pelissä. Vaan auto ei liiku mihinkään. Kun Laittaa vaihteen esim. r-asentoon, pakkivalot syttyy. Kun päästää jarrun, ja nostaa kierroksia yli 2000 niin töksähtää ruutuun gearbox failsafe mode. Auto ei liiku mihinkään suuntaan. Tämän jälkeen mittariston näyttö ei tiiä vaihteista enää mitään, eikä pakkivalotkaan syty.
Auto on melko matala, voisko pohjan tuntumassa olla joitain johtoliitoksia jotka ottais kovin herkästi itseensä? Noissa risteyksissä ja kauppojen pihalla nimittäin tuota loskapaskaa riittää..
Auto oli jo tunkilla tuossa, ja huomasin että repsikan puolen vetarin pultit oli perämurikan puolelta sormitiukkuudessa, osa oli jo päässyt tosi löysälle!
Pultit on kiristetty ja akun kenkiä pidetty joitain minuutteja irti, jonka jälkeen koitettu vaihdelaatikon toimintaa, ja aina sama sävel. Auto ei liiku ja failsafe mode on päällä.
Akku on ehjä ja voimissaan, eikä herjaa muuta kuin tuota failsafe modea. Auto pelasi nykimättä ja mukisematta 100% ennen tapahtunutta.
Autoon on tehty 2010 vai 2011 parin tonnin laatikkoremontti, ja ennen tämänpäiväistä ajoa se oli seisonut parisen kuukautta pihalla.
Comment