Auto 740 vm99,Kun kääntää virrat päälle,valot vilkahtaa..silloin ei tule lämmintä sisälle ja puhaltimen automaatti nopeuden säätö ei toimi.Kun auton sammuttaa,jarruvalot jää palamaan,sekä mystisesti kello pysähtyy.Eli jos antaa jarruvalojen palaa 5 minuuttia,laittaa virrat uudelleen päälle,kello on 5 min jäljessä? Tämä on ehkä joka toinen kerta käynnistettäessä,eli jos valot ei vilkahda,nii kaikki toimii..Jarruvalokatkaisijan vaihdoin pari viikkoa sitten,ja vika oli poissa perjantaihin asti,mutta nyt taas..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e38 ongelma?
Collapse
X
-
Virtalukon pohja näissä aiheuttaa monesti ihmeellisiä sähkövikoja.
Eli jos sitä ei oo uusittu, niin alottaisin varmaan siitä.:thinkF01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
-
-
Klassiset virtalukonpohjavian oireet, ei ole oikeastaan tuolla selityksellä mitään muuta vaihtoehtoa.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by metanord View PostOnkos paha homma vaihtaa?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostRatin alusmuovi pois, parilla ruuvilla kiinni siinä rattiakselissa. Irtoaa suhteellisen helposti ja voi vaihtaa ihan parkkiksella. Vanhan saa myös korjattua jollain tapaa kun purkaa, putsaa ja taivuttelee pinnit takasin jämäkäksi. Ei ole kovin kallis osa muutenkaan, niin uuden laittaminen voi olla perusteltua.
Comment
-
-
Uusi pohja tuli,mutta vääränlainen,liitin oli vähän erilainen.No vika oli "päällä",eli jarruvalot paloi,kun otin vanhasta pohjasta liittimen irti,ja jarruvalot palaa edelleen..:think Myös valokatkaisijassa palaa taustavalot samalla..Onko virtalukonpohja nyt suljettu pois,vai jääkö joku oikosulku tms. muistiin?Ajoin auton pihalle taas jäi palamaan laitoin uudelleen käyntiin ja tyrkkäsin V-Checkerin kiinni katoin vika koodit,herjas lambdasta ja ilmastoinnin flektistä,muista ei.Nollasin ne,sammutin auton,ja jarruvalot sammui,tuskin liittyy toisiinsa,mut näin kuitenkin.
Akun kengän kun käyttää irti valot ei syty uudelleen..
Comment
-
-
Ei kenellekään ole tullut vastaavaa vikaa kohdalle?Ei tämä toimi vieläkään..
Nyt selvis myös,että kun vika on päällä ei inpalla saa yhteyttä,ja muutenkin yhteyden saa joskusjajouluna.V-Checkerillä sama juttu.Antaa 30 vika koodia "central body electric"..tai sinne päin..Suurin osa "unknown dtc".Lämpimää puhaltaa vain hanttarin puolelle,joskus myös kuskille(auttoi hieman kun putsasin kennot puhaltamalla).
Taitaa vaan olla parempi luovuttaa:think
Comment
-
-
Eiköhän sieltä pätki jokin virransyöttölinja joka on yhteinen esim valomoduulin ja mittariston kanssa. Kello pyörii mittaristossa.
Taikka sitten mittaristo itsessään on viallinen, ei olis eka kerta.
Mutta tutkimaan jollain järkevämmällä diagnostiikalla esim Inpa tai DIS ja katsomaan mihin moduuleihin pääsee käsiksi sekä mitä herjaavat.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Se virtalukon pohja on ilmeisesti tähän vaihdettu nyt? Jarruvalot tosiaan palaa jos virtalukon pohjassa ei ole kontaktia, se siis toimii juuri toisinpäin kuin voisi kuvitella.
Taannoin yhdessä E38:ssa oli tuota kellonjätättämisongelmaa, siihen ratkaisuna oli kellokiteen kolvaaminen mittariston piirilevyltä. Oli tinaus lohjennut kiteen väristessä.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Comment