Eli oon tossa pitkään ihmetellyt tuota tulpattua laippaa koneessa, aluksi luulin että EGR tulpattu mutta eihän näissä bensoissa semmoista ole?
Kuvassa oleva osa nro.1 on poistettu ja laippa tulpattu.
Myös letku nro.14 joka pitäisi kyseiseen palikkaan mennä on tulpattu.
Voisiko kyseiset tulppaukset ja palikan puuttuminen vaikuttaa seuraavaan:
Autossa on oikeastaan koko omistusaikani ollut ominaisuus että ampuu putkeen aina moottorijarrussa kun kierrokset laskevat 2000rpm tai kun hipaisee kaasupoljinta moottorijarrun aikana.
Vikakoodit luettu useaan kertaan ja on herjaillut välillä sytytyskatkoksia ja toista lambdaa. Kaikki suuttimet, puolat, tulpat, imusarjan "takakoppa" ja lambda vaihdettu (OEM), ei muutosta, edelleen ampuu putkessa. Hommasin myös kaasuläpän asentoanturin ja se olisi tarkoitus vaihtaa huomenna, imusarjan tiivisteet myös tilattu.
Kuvassa oleva osa nro.1 on poistettu ja laippa tulpattu.
Myös letku nro.14 joka pitäisi kyseiseen palikkaan mennä on tulpattu.
Voisiko kyseiset tulppaukset ja palikan puuttuminen vaikuttaa seuraavaan:
Autossa on oikeastaan koko omistusaikani ollut ominaisuus että ampuu putkeen aina moottorijarrussa kun kierrokset laskevat 2000rpm tai kun hipaisee kaasupoljinta moottorijarrun aikana.
Vikakoodit luettu useaan kertaan ja on herjaillut välillä sytytyskatkoksia ja toista lambdaa. Kaikki suuttimet, puolat, tulpat, imusarjan "takakoppa" ja lambda vaihdettu (OEM), ei muutosta, edelleen ampuu putkessa. Hommasin myös kaasuläpän asentoanturin ja se olisi tarkoitus vaihtaa huomenna, imusarjan tiivisteet myös tilattu.
Comment