Kkkkk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
K
Collapse
X
-
Originally posted by Jantunen79 View PostPystyykö ASK:iin lisäämään toisen bluetoothin niin että saa musiikin kuulumaan, miten?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostLoppupään ASK:ssa on aux valmius, johon saa kiinanpojalta bluetooth versiota. Pitäisi tilata ja testata. Omaani päivitin faceliftin näytön ja 2007 e65:sta ASK:n... Tällä hetkellä normi 3.5mm aux.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostLoppupään ASK:ssa on aux valmius, johon saa kiinanpojalta bluetooth versiota. Pitäisi tilata ja testata. Omaani päivitin faceliftin näytön ja 2007 e65:sta ASK:n... Tällä hetkellä normi 3.5mm aux.
Minulle vaihdettu ask n. 5v, sitten niin mistä tietää, onko aux valmius? (osanumero näyttäis olevan sama kuin alkuperäinen eli pitäiskö muuttua?)
Comment
-
-
Originally posted by junkkri View PostE65 -03
Minulle vaihdettu ask n. 5v, sitten niin mistä tietää, onko aux valmius? (osanumero näyttäis olevan sama kuin alkuperäinen eli pitäiskö muuttua?)
Comment
-
-
Minulla oli facelift-malli mutta ask siltikin liian vanha. Kuten Zener totesi niin loppuvuoden -07 kun ostaa niin saa auxin varmasti toimimaan.Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostUlkonäkö ja muotokin hieman muuttuu. Faceliftin ASK:ssa on mode ja fm/am napit myös. Osanumero tarrassa on myös valmistusajankohta, jolla suurin merkitys. Itse otin varman päälle ja ostin 2007 loppuvuodesta tehdyn ASK:n.
Comment
-
-
Originally posted by massim087 View PostMoikka! Mitä toi käytännössä tarkoittaa että on fm/am napit myös, eikö pre-faceliftissä ole niitä nappeja?
Comment
-
Comment