Kkkkk
K
Collapse
X
-
-
-
Loppupään ASK:ssa on aux valmius, johon saa kiinanpojalta bluetooth versiota. Pitäisi tilata ja testata. Omaani päivitin faceliftin näytön ja 2007 e65:sta ASK:n... Tällä hetkellä normi 3.5mm aux.Originally posted by Jantunen79 View PostPystyykö ASK:iin lisäämään toisen bluetoothin niin että saa musiikin kuulumaan, miten?
Comment
-
Minun auto 6/2006 johon laitettu uudempi ask, aux muutettu bluetooth yhteydeksi. Alkuperäisen bluetoothin kautta menee puhelut, toisen yhteyden kautta musiikki, kameravaroitukset ym. Böntti hoitaa Tampereella homman kuntoon, kannattaa kysyä häneltä.Originally posted by zener View PostLoppupään ASK:ssa on aux valmius, johon saa kiinanpojalta bluetooth versiota. Pitäisi tilata ja testata. Omaani päivitin faceliftin näytön ja 2007 e65:sta ASK:n... Tällä hetkellä normi 3.5mm aux.
Comment
-
E65 -03Originally posted by zener View PostLoppupään ASK:ssa on aux valmius, johon saa kiinanpojalta bluetooth versiota. Pitäisi tilata ja testata. Omaani päivitin faceliftin näytön ja 2007 e65:sta ASK:n... Tällä hetkellä normi 3.5mm aux.
Minulle vaihdettu ask n. 5v, sitten niin mistä tietää, onko aux valmius? (osanumero näyttäis olevan sama kuin alkuperäinen eli pitäiskö muuttua?)
Comment
-
Ulkonäkö ja muotokin hieman muuttuu. Faceliftin ASK:ssa on mode ja fm/am napit myös. Osanumero tarrassa on myös valmistusajankohta, jolla suurin merkitys. Itse otin varman päälle ja ostin 2007 loppuvuodesta tehdyn ASK:n.Originally posted by junkkri View PostE65 -03
Minulle vaihdettu ask n. 5v, sitten niin mistä tietää, onko aux valmius? (osanumero näyttäis olevan sama kuin alkuperäinen eli pitäiskö muuttua?)
Comment
-
Minulla oli facelift-malli mutta ask siltikin liian vanha. Kuten Zener totesi niin loppuvuoden -07 kun ostaa niin saa auxin varmasti toimimaan.Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
Te jotka olette asentaneet aux liitännän, onko teillä logic7 äänentoisto? Ja jos on niin kuuluuko teillä aux kaikista kaiuttimista?
Comment
-
Moikka! Mitä toi käytännössä tarkoittaa että on fm/am napit myös, eikö pre-faceliftissä ole niitä nappeja?Originally posted by zener View PostUlkonäkö ja muotokin hieman muuttuu. Faceliftin ASK:ssa on mode ja fm/am napit myös. Osanumero tarrassa on myös valmistusajankohta, jolla suurin merkitys. Itse otin varman päälle ja ostin 2007 loppuvuodesta tehdyn ASK:n.
Comment
-
Ei ole prefaceliftin ASK:ssa.Originally posted by massim087 View PostMoikka! Mitä toi käytännössä tarkoittaa että on fm/am napit myös, eikö pre-faceliftissä ole niitä nappeja?
Comment
Comment