Announcement

Collapse
No announcement yet.

e65 pissapoika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10923
    • Joensuu

    #16
    Originally posted by samtheman1 View Post
    Jos ois vara, niin käyttäsin autojani merkkipajalla. Nyt on tuon "ykkösauton" e61 diisseli suuttimien vaihtoa oottelemassa. Sitä on pitänyt pitkin syksyä hinailla pajalle. Suutinrempan jälkeen ei oo ku turbo vaihtamati. Toivottavasti se kestää vähintään puol vuotta niin saa nuo edelliset makseltua pois. Ite teen minkä pystyn ja opettelen lisää. Kiitos kaikesta jeesistä mitä tältä foorumilta oon saanu!
    Jos näitä ihan oikeasti aiot itse korjailla, niin hanki ISTA. Ilman kunnon testeriä homma on aika toivotonta. Ellet itselle hanki, niin joku foorumilainen sielläpäin voi vilkaista ISTA:lla miltä näyttää.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • repsa
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1355
      • Lempäälä

      #17
      Tuossa kuvan ratissa minkä laitoit, se ratin ohjanlaite on alaalla (sinne menee ne johdot) ratin sisällä.

      Tuo sama ohjainlaite (kuvassasi siis e65 sport ratti eikä se veneen ruori) käy myös E61 rattiin missä vaihdepedalit, laitoin omaani aikoinaan sellaisen kombon :
      -E60 sport ratti + bägi + rattivaihteet
      -E65 sport ratin ohjainmoduli E60 modulin tilalle ja autoon kiinni. Kaikki toimii.
      5c jetta 1.2TSI 140/220
      530e m-sport alpinweiss3 vakio
      a4 cabi 220/300
      vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎