Originally posted by Barumgettu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E66 Takailmajousen vaihto
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Johan meni totiseksi keskustelu.
Vaihda jousi ja totea lopputulos, jos sinussa on tekijämiehen vikaa, saattaa lopputulos olla vallan hyväE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
No nyt kun tää homma on tehty onnistuneesti, ihmettelen suuresti tuota negatiivistä kannanottoa. Olen ymmärtänyt että fakta on faktaa ja muu on tietämättömyyttä, niin kuin tässäkin asiassa joidenkin kohdalta. Tätä juurikin yritin tietää, onko joku muu vaihtanut ilman härpäkkeitä. Lopputulos näköjään oli että ei. Ethän vie autoa poltiimon vaihtoonkaan vaikka jossain autoissa se ohjeistetaan tekemään merkkihuollossa. Eli ihmisen tekemiä nää bemut on siinä kuin noi mesetkin (mursut).
Comment
-
-
Hyvä että homma hoitui
Itse havaitsin kyllä molemminpuolista negatiivisuutta näin sivusta seuranneena.
Teksin välityksellä ei välity todellinen sävy. Ja aika vähän tässä nyt sitä negatiivista oli
Meitä on moneen junaan remppojen kanssa. Kuten korjaamoita. Toisella homma on valmis kun osa on vaihdettu, kun taas toisella homma on valmis vasta kun perussäädöt on suoritettu.BMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
-
Tuolla esitäytöllä estetään pussin pohjaaminen autoa laskettaessa. Ilman tietokonetta voi auton jättää hieman tunkin varaan ja antaa auton itse täyttää pussi. Asioita voi tehdä monella tavalla. Mielestäni ei ole aina kyse oikeasta tai väärästä. Voi olla kyse monesta toimivasta tavasta. Tietysti on myös tapoja jolla ei onnistu tai tulee vahinkoa.
Bmwllä on muitakin erikoistylkaluja kuin tietokone. Hieman miettimällä erikoistyökalut eivät aina ole välttämättömiä.
Kyllä esim ista kuitenkin helpottaa huomattavasti. Suosittelen kaikille bemaristeille.
Comment
-
Comment