Moikka olisko kellään tietoa mistä takaluukkuun tulee vettä, sitä on akun pulelta. olen yrittänyt paikallistaa huonolla menestyksellä. Auto on E66 750 LI -06. kaikki vinkit otetaan vastaan. Minne kattoluukun veden poistoletku menee, voisiko se aiheuttaa veden pääsyn takalaatikkoon.
Vettä tavaratilassa
Collapse
X
-
Takavalojen tiivisteet kunnossa? Faceliftin sisemmät takavalot tykkää haljeta, kaippa niistäkin pääsee vettä sisälle.E65 745d Individual -07
Ex:
E39 530dA Touring M-Sport -02
E39 528i Sedan -00
Vikakoodinlukua oman osaamisen rajoissa.
Yhteydenotot YV.
Comment
-
-
Tästä automallista ei kokemusta, mutta katsele myös jos on koukulle vedetty jälkiasennusjohtoa tai jotain muuta, se voi olla. Llisäksi voi olla se räppänä, jonka kautta auto puhaltaa ilman ulos, jos se on tuossa tuolla, sen tiiviste lähinnä, tai lika läpissä. Lisäksi jos takavalot on tiivisteellä, tiiviste voi olla huono, väärin asennettu tai ei paikoillaan.
Nää on aika yleisiä, noista vedenpoistoista katoilta mulla ei oo kokemuksia, kun kattoluukkuja oon onnistunut pääosin vältteleen
Comment
-
-
No niin, tänään jenkkifoorumeilta sain vahvaa infoa että, poistoletkut menevät etupyörien lokarien taakse missä on saksalaisen insinöörin suuressa viisaudessa suunnittelema päätykappale mikä menee todella helposti tukkoon. Huomenna puhdistan ne, toivon mukaan vesiongelmat ovat taaksejäänyttä.
Comment
-
-
Luulis vettä tulevan myös etupäästä sisälle jos ne tukossa. Paineilmaa ja kunnon putsaua sekä huuhtelu. Tarkista myös peräluukun pohjan kumitulppien kunto.E65 745d Individual -07
Ex:
E39 530dA Touring M-Sport -02
E39 528i Sedan -00
Vikakoodinlukua oman osaamisen rajoissa.
Yhteydenotot YV.
Comment
-
Comment