Osaisiko joku sanoa voisiko vika olla tuossa öljyn "huohotin separaattorissa" mikä ainakin noita vanhempia/aiempia kaseja on aina välillä on vaivannut. Oire/savutus ilmenee kun tyhjäkäyntiä on ollut pidempään ja nostaa kierroksia niin savutus on komeaa. Savutus tulee vain kun kone on lämmennyt. Savutusta ei ainakaan peileistä näe enää kun kirrokset ovat nousseet.
Konella on mittarin mukaan 152000km. Käy nätisti tyhjäkäyntiä ja käynnistyy hyvin. Kierrokset humppaa viileänä ajossa 1500rpm:n kohdilla mutta loppuu koneen lämmettyä, imuvuotoako? vai laatikko vikaa. Impalla en ole itse autoon päässyt käsiksi, ilmottaa aina: no response from control unit, tms. Täytyy tietysti käyttää jollain muulla luetuttamassa vika-koodit. Mutta varmistelin vain tuon huollon lähestyessä, jos vaihtaisi samassa tuon huohotin hässäkän vai onko turhaa touhua.
Konella on mittarin mukaan 152000km. Käy nätisti tyhjäkäyntiä ja käynnistyy hyvin. Kierrokset humppaa viileänä ajossa 1500rpm:n kohdilla mutta loppuu koneen lämmettyä, imuvuotoako? vai laatikko vikaa. Impalla en ole itse autoon päässyt käsiksi, ilmottaa aina: no response from control unit, tms. Täytyy tietysti käyttää jollain muulla luetuttamassa vika-koodit. Mutta varmistelin vain tuon huollon lähestyessä, jos vaihtaisi samassa tuon huohotin hässäkän vai onko turhaa touhua.
Comment