Announcement
Collapse
No announcement yet.
e65 pätkii
Collapse
X
-
Siinä varmaan monivikainen kiertopalkinto.Muista sitten vielä, että moottorin vesivuoto on tyyppivika ennen 9/2003 valmistetuissa N62:n moottoreissa ja korjaaminen maksaa n 4 tonttua. Tämän pääpalkinnon hoitaminen hoituu vain marmorilla...
Tossa video All Germanin tekemästä korjauskitistä kyseiseen myllyyn: http://wn.com/all_german_auto__bmw_7...s_cooling_leak
Kun videota katsoo niin ei tiedä nauraisiko vai itkisikö... alkuperäinen putki on oikea suunnittelun kukkanen.Autotalli:
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist
-66 Cadillac Coupe De Ville
Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci
Comment
-
-
Originally posted by E38 View PostSiinä varmaan monivikainen kiertopalkinto.Muista sitten vielä, että moottorin vesivuoto on tyyppivika ennen 9/2003 valmistetuissa N62:n moottoreissa ja korjaaminen maksaa n 4 tonttua. Tämän pääpalkinnon hoitaminen hoituu vain marmorilla...
Mukavaa että näitä pikkuvikaisia seiskoja alkanee kohta tulla halvalla myyntiin. Ehkä tässä joutuu siirtymään sitten E6xllä käyttöautoilemaan
Comment
-
-
-
Originally posted by WSE1 View PostMukavaa että näitä pikkuvikaisia seiskoja alkanee kohta tulla halvalla myyntiin. Ehkä tässä joutuu siirtymään sitten E6xllä käyttöautoilemaan
Ja vikahan voi olla mitä vaan.. lähtisin kuitenkin siitä että käy kokonaisuutena huonosti ja joku pytty vaan oireilee ekana.Last edited by Morkai; 29-05-2011, 12:07.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Mitenköhän
Originally posted by WSE1 View PostNiin vain marmorilla se noin kalliiksi voi tulla. Sen sijaan että käyttäisi noin 60 tuntia koneen purkuun ja kasaukseen putken vaihdon vuoksi kannattaa varmasti teettää siihen videon kaltainen ratkaisu, ja useampikin samalla myyntiä varten. Helpoin lienee ostaa alkuperäinen vesiputki, ottaa keskeltä pari senttiä pois ja sorvauttaa päihin vastakkaissuuntaiset kierteet sekä päälle sopiva putki johon myös vastaavat kierteet, kierteisiin liimatiivistys juuri ennen asennusta. Toki tuon voi ideoida monella tapaa.
Mukavaa että näitä pikkuvikaisia seiskoja alkanee kohta tulla halvalla myyntiin. Ehkä tässä joutuu siirtymään sitten E6xllä käyttöautoilemaan
Comment
-
-
Originally posted by junkkri View Posttuo ilmenee/oireilee tuo vuoto? Minulla 745iA 2003/2 aj. 144tkm onko syytä huoleen ja millaisilla km:llä. Onko kukaan teettänyt ko korjausta missään eli onko tosiaan noin hankala/kallis?Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by junkkri View Posttuo ilmenee/oireilee tuo vuoto? Minulla 745iA 2003/2 aj. 144tkm onko syytä huoleen ja millaisilla km:llä. Onko kukaan teettänyt ko korjausta missään eli onko tosiaan noin hankala/kallis?
Näin se alkoi mullakin ja eksääni tehtiin tollanen putken vaihto Espoon Laakkosella 2009, (autolla oli ajetettu jotain 120tkm siinä vaiheessa). Siellä oli tasan yksi mies joka osasi putken vaihtaa. Kiitokset vielä hänelle hyvästä työstä. Ilman tota All Germanin putkea, eli alkuperäisellä osalla vaihtotyö on helvetillinen duuni = mylly irti laatikosta ja pöydälle, sitten se avataan levälleen ja vaihdetaan etukautta tämä suunnittelun kukkanen.
En usko, että Lakkonen lähtisi korjaamaan N62:n moottoria tolla All Germanin osalla ja taas tavallisella nyrkkipajalla ei varmaan ole tarvittavia osia että pannun saan tarpeeksi levälleen putkeen esiin saamiseksi? Korjatkaan jos jostain pajalta löytyy työkaluja. Ainakin vuonna 2009 tilanne oli vielä tämä.
Te jotka haaveilette siirtymisestä E65:lla "käyttöautoilemaan" niin älkää nyt hyvät ystävät ampuko itseänne jalkaan. Lukekaan noita jenkkifoorumeita niin pääsette mukaan mitä kaikkea noista helmistä löytyy. Ei se hankintahinta vaan ne käyttökustannukset...Autotalli:
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist
-66 Cadillac Coupe De Ville
Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci
Comment
-
Comment