no onhan se pimeenä
tietääkö jostain lampun tyypin vai pitääkö ottaa vanha pois,näyttää olevan esim schmiedmann:nilla monta vaihtoehtoa autossa kuitenkin vain lähivalot xenoneita.ja mistäs olette noita ostellut melkoinen hinta haitari 40-150e kpl
no onhan se pimeenä
tietääkö jostain lampun tyypin vai pitääkö ottaa vanha pois,näyttää olevan esim schmiedmann:nilla monta vaihtoehtoa autossa kuitenkin vain lähivalot xenoneita.ja mistäs olette noita ostellut melkoinen hinta haitari 40-150e kpl
Jos on xenonit niin ei välttämättä ole poltin vika, voi olla myös ballasti.
Multa saat laadukkaat vähän käytetyt halvalla. Tai laitat googleen D2S niin selviää mistä saa uusia. Esim Meronet myy Philipsiä ja EPDM:llä on kaikenlaista tarjolla.
Myös motonetista saa nykyään Phillipsin ja GE:n D2S merkkipolttimoita.
Ja aivan sama mistä ostaa, kunhan merkki on joku tunnettu, GE:stä itsellä on hyviä kokemuksia. Kiinalaiset saattaa ajota sinne umpion sisään jolloin ei paljon naurata se parin kympin säästö...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
no nyt lamppu haettu ja laitettu paikoilleen mutta sitä :nan "kantaa"
en saa käännettyä paikoilleen en sitten millään lamppu hahlossa ja täysin samanlainen mutta ei taida kanta mennä pohjaan vaikka siltä tuntuu
ei voi olla noin vaikeaa:think
nyt täytyy huilata ja yrittää huomenna uudestaan
Käännät ballastia vastapäivään (en muista täysin varmasti onko oikea suunta), jolloin irtoaa siihen tuleva johto ja sen jälkeen vedät ballastin irti poispäin umpiosta. Sitten siellä on kaksi kiinnitysjousta, jotka vapautettava. Vaihdat lampun jonka jälkeen laitat ensin ballastin oikeisiin hahloihin ja käännät niin, että se lukittuu suoraan. Sen jälkeen kiinnität piuhan, joka lukitsee ballastin paikoilleen.
Huom! Ballasti ei mene paikoilleen, jos piuha on siinä kiinni.
"Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."
Comment