Ongelma: auto käy miten sattuu. Moottorin vikavalo syttyy ja kehoittaa käyttämään kaasua varovasti jotta katalysaattorit eivät vaurioidu.
Välillä siinä 1500 kierroksen kohdalla nykyttää ja siinä saa herkiten sen vikavalon syttymään.
Autoa käytetty paikallisella BMW huollolla. Ensimmäinen vika-arvio oli Valvetronicin säätö ei kohdallaan. Säätivät.
Mutta jo parin kilometrin ajon jälkeen samat vanhat vaivat alkoivat jälleen.
Uusi vika-arvio säätö ei pysy kohdallaan ( ehkä jousi poikki ????? ).
Kuulemma venttiilikopan purkua ja kasausta ei ole mahdollista tehdä itse, vaan vaatii ammattimiehen työkaluineen ( säätö ).
Nyt tiedustelen löytyykö Kotkan läheisyydestä harrastaja ammattilaista jolta saisi apua kyseisen vian kohdentamiseen ja korjaukseen (säteellä 100 km ) jotta ei tarvitse viedä autoa paikalliseen BMW-huoltoon nyljettäväksi.
Maksan työstä kohtuullisen korvauksen.
Autolla ajettu 120 tkm
Välillä siinä 1500 kierroksen kohdalla nykyttää ja siinä saa herkiten sen vikavalon syttymään.
Autoa käytetty paikallisella BMW huollolla. Ensimmäinen vika-arvio oli Valvetronicin säätö ei kohdallaan. Säätivät.
Mutta jo parin kilometrin ajon jälkeen samat vanhat vaivat alkoivat jälleen.
Uusi vika-arvio säätö ei pysy kohdallaan ( ehkä jousi poikki ????? ).
Kuulemma venttiilikopan purkua ja kasausta ei ole mahdollista tehdä itse, vaan vaatii ammattimiehen työkaluineen ( säätö ).
Nyt tiedustelen löytyykö Kotkan läheisyydestä harrastaja ammattilaista jolta saisi apua kyseisen vian kohdentamiseen ja korjaukseen (säteellä 100 km ) jotta ei tarvitse viedä autoa paikalliseen BMW-huoltoon nyljettäväksi.
Maksan työstä kohtuullisen korvauksen.
Autolla ajettu 120 tkm
Comment