Auto tekee sellaista kun ajelee tasaista n. 60km/h D:llä kierrosten ollessa noin +1000rpm kierrokset seilaa siinä noin 400rpm alueella 1000-1400rpm vaikka ajo on tasaista. Vakkari päällä ajaessa esim. 100km/h muutaman kilometrin välein auto heittää niinkuin pienempää pykälää kaappiin (kierrokset alle 2trpm 100 ajaessa ja yhtäkkiä n. 3trpm ja takaisin) ja heti takaisin pikkuisen "töksähtämällä".
Alkaako laatikossa olemaan oireilua vai esim. Ilmamassamittari sekoittaa vaihtoa.
Onko ehdotuksia? Moottorin vikavalo paloi ja oli joku toisioilmajärjestelmä ryhmä 2 - katkonainen. Ei tullut mitään takaisin nollaamalla ainakaan heti, nyt ajettu 200km eikä vikavalo ainakaan vielä pala mutta auton käytös ei ole muuttunut miksikään.
Auto menossa maanantaina huoltoon jossa vaihdetaan mm. lootaöljyt. Ajattelin että tilaanko suosiolla ton maffin ja pitääkö se uusi ohjelmoida testerillä?. Onko kukaan tilannut tuolta maf-shopista ikinä, kun oli 130e boschin uusi maffi, miten toimitus yms kokemuksia paikasta?
Kilometrejä mittarin mukaan karvan alta 200tkm
Alkaako laatikossa olemaan oireilua vai esim. Ilmamassamittari sekoittaa vaihtoa.
Onko ehdotuksia? Moottorin vikavalo paloi ja oli joku toisioilmajärjestelmä ryhmä 2 - katkonainen. Ei tullut mitään takaisin nollaamalla ainakaan heti, nyt ajettu 200km eikä vikavalo ainakaan vielä pala mutta auton käytös ei ole muuttunut miksikään.
Auto menossa maanantaina huoltoon jossa vaihdetaan mm. lootaöljyt. Ajattelin että tilaanko suosiolla ton maffin ja pitääkö se uusi ohjelmoida testerillä?. Onko kukaan tilannut tuolta maf-shopista ikinä, kun oli 130e boschin uusi maffi, miten toimitus yms kokemuksia paikasta?
Kilometrejä mittarin mukaan karvan alta 200tkm
Comment