takaluukun hyd. sylinterin korjaus
eli takaluukun hyd.sylinterin korjaus? Onko kukaan korjannut?
Takaluukun sulkeminen?
Collapse
X
-
Originally posted by hetfield View PostEi. Se sylkky on vasemmalla (toisin kuin minä), mutta pönttö on oikealla.
Leave a comment:
-
-
Ei. Se sylkky on vasemmalla (toisin kuin minä), mutta pönttö on oikealla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Steel View PostKannattaa myös tarkistaa samalla kun öljyä lisää, ettei vuoda navilaskurin etc. päälle kontin vasemman verhoilun takaa, missä on nostimen sylinteri. Kontin luukun kanssa on näissä seiskoissa suurimassa osassa jossain vaiheessa elämänkaarta päänraapimista aiheuttavaa häikkää.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by hetfield View PostLast edited by AlliumPorrum; 03-01-2016, 14:32.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by AlliumPorrum View PostMutta onko siis tosiaan niin että tuota öljyä ei saa mistään erillisenä purkkitavarana, vaan vaatii aina koko sen korjaussarjan hommaamisen? Näin ainakin kertoivat korjaamolla olevan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pexodus View PostSulkee kyllä mallissa jossa hydraulinen nosto ja sulku! Sinullahan vain soft close imu ja nosto jousikuormitteisesti?!?
Nuo nostimet itse eivät ole kalliit, olisiko marmorilla olleet 80e kpl mutta konttia joutuu purkamaan aika paljon että kaljaa pitää laskea laatikko lisää kuluihin jos itse vaihtaaMaanantaina olisi voitu vaihtaa vaikka porukalla, mutta ei ihan laatikko taikka kaksikaan tähän touhuun riitä ? https://www.youtube.com/user/MrBossHoggAOL/videos
Leave a comment:
-
-
Originally posted by iGz View PostEipä tunnu pelittävän :think
Nuo nostimet itse eivät ole kalliit, olisiko marmorilla olleet 80e kpl mutta konttia joutuu purkamaan aika paljon että kaljaa pitää laskea laatikko lisää kuluihin jos itse vaihtaa
Leave a comment:
-
-
Kyllä tuo ainakin E65:ssä sekä avaa että sulkee jos on kunnossa, sulkeminen vaatii pitkän painalluksen.
Mutta nyt tuli taas mullekin ongelma eli ei toimi enää sulkeminen eikä avaaminenkaan. Korjaamolla laittoivat siihen korjaussarjan viime vuoden puolella, mutta nyt siis taas alkoi temppuilemaan eli liekö öljyt karanneet jonnekin? Kummallista kyllä ei niitä öljyjä kuulemma siellä näkynyt mihinkään tihkuneena, liekö tilavuus sitten kovinkin pieni?
Mutta onko siis tosiaan niin että tuota öljyä ei saa mistään erillisenä purkkitavarana, vaan vaatii aina koko sen korjaussarjan hommaamisen? Näin ainakin kertoivat korjaamolla olevan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by iGz View PostNostetaanpas tämä ajankohtaiseksi. Millaisia onnistumisia öljynlisäyksen suhteen on ollut? Alkoiko toimimaan kunnolla vai vaihdoitko pumpun / "iskarit" tms ?
Luukku nousee itsestään suunnilleen puoleen väliin melko nihkeästi. Selvittäisiinköhän pelkällä öljyn lisäyksellä? Saako tuon luukun muuten ohjelmoitua sulkeutumaankin kaukosäätimellä tai kuskin paikan napista? Riippuen tietenkin miten tuon öljynlisäyksen kanssa käy...
Leave a comment:
-
Leave a comment: