Originally posted by AlliumPorrum
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Takaluukun sulkeminen?
Collapse
X
-
-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
-
-
Nostetaanpas tämä ajankohtaiseksi. Millaisia onnistumisia öljynlisäyksen suhteen on ollut? Alkoiko toimimaan kunnolla vai vaihdoitko pumpun / "iskarit" tms ?
Luukku nousee itsestään suunnilleen puoleen väliin melko nihkeästi. Selvittäisiinköhän pelkällä öljyn lisäyksellä? Saako tuon luukun muuten ohjelmoitua sulkeutumaankin kaukosäätimellä tai kuskin paikan napista? Riippuen tietenkin miten tuon öljynlisäyksen kanssa käy...E65 730dA -03 (ex)
M135i Xdrive -13 (ex)
Comment
-
-
Originally posted by iGz View PostNostetaanpas tämä ajankohtaiseksi. Millaisia onnistumisia öljynlisäyksen suhteen on ollut? Alkoiko toimimaan kunnolla vai vaihdoitko pumpun / "iskarit" tms ?
Luukku nousee itsestään suunnilleen puoleen väliin melko nihkeästi. Selvittäisiinköhän pelkällä öljyn lisäyksellä? Saako tuon luukun muuten ohjelmoitua sulkeutumaankin kaukosäätimellä tai kuskin paikan napista? Riippuen tietenkin miten tuon öljynlisäyksen kanssa käy...
Comment
-
-
Kyllä tuo ainakin E65:ssä sekä avaa että sulkee jos on kunnossa, sulkeminen vaatii pitkän painalluksen.
Mutta nyt tuli taas mullekin ongelma eli ei toimi enää sulkeminen eikä avaaminenkaan. Korjaamolla laittoivat siihen korjaussarjan viime vuoden puolella, mutta nyt siis taas alkoi temppuilemaan eli liekö öljyt karanneet jonnekin? Kummallista kyllä ei niitä öljyjä kuulemma siellä näkynyt mihinkään tihkuneena, liekö tilavuus sitten kovinkin pieni?
Mutta onko siis tosiaan niin että tuota öljyä ei saa mistään erillisenä purkkitavarana, vaan vaatii aina koko sen korjaussarjan hommaamisen? Näin ainakin kertoivat korjaamolla olevan.
Comment
-
-
Originally posted by iGz View PostEipä tunnu pelittävän :think
Nuo nostimet itse eivät ole kalliit, olisiko marmorilla olleet 80e kpl mutta konttia joutuu purkamaan aika paljon että kaljaa pitää laskea laatikko lisää kuluihin jos itse vaihtaaBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View PostSulkee kyllä mallissa jossa hydraulinen nosto ja sulku! Sinullahan vain soft close imu ja nosto jousikuormitteisesti?!?
Nuo nostimet itse eivät ole kalliit, olisiko marmorilla olleet 80e kpl mutta konttia joutuu purkamaan aika paljon että kaljaa pitää laskea laatikko lisää kuluihin jos itse vaihtaaE65 730dA -03 (ex)
M135i Xdrive -13 (ex)
Comment
-
-
Originally posted by AlliumPorrum View PostMutta onko siis tosiaan niin että tuota öljyä ei saa mistään erillisenä purkkitavarana, vaan vaatii aina koko sen korjaussarjan hommaamisen? Näin ainakin kertoivat korjaamolla olevan.
Comment
-
Comment