Kirjoitellaas tähänkin thrediin, vaikkako joskus jollakulla sais matkan jatkumaan am. vinkin vuoksi :think:
Ompa viisas insinööri päättänyt pistää 50A lattasulakkeen (F510) kompuralle näissä G-sarjan autoissa ja sulake on nidottu kiinni.
Ista sanoo että vaihda sulake, vaikka sen ilmeisesti pitäisi sanoa että vaihda sulakerasia
Kiva vaihtaa vajaa 200€ osa euron sulakkeen takia...
Auto oireillut pakkasten tullessa jo vähän pidemmän aikaa (G11, mutta samaa tekniikkaa ko. osin kuin G31 vaikkakin ilmajouset joka nurkassa),
Ei nyt tiedä onko sulakkeen palaminen syy vai seuraus...
Pikapatenttina tungettiin liitin em. sulakerasian F500 reikään jossa oli top hifin virtalähtö, sekin 50A. Liittimessä on yksi "patti" väärässä kohtaa mutta saa sen siihen painettua lievää väkivaltaa käyttäen,
kompura kyllä toimi ja ei polttanut sulaketta vaikka sitä ajelin minuutin ajan...
Ts. jos tien päällä sulake palaa ja tippuu tonttiin tai pitää ajaa vaikka korjaamoon, ko. liittimen vaihdolla sen saa ehkä henkiin (tai sitten polttaa sen toisenkin sulakkeen, jota ei voi vaihtaa sitäkään erikseen),
ja jos ko. nasta autosta, googlen kuvahaku antaa kuvia myös sellaisista rasioista missä ko. lähdössä ei ole nastaa...
Ompa viisas insinööri päättänyt pistää 50A lattasulakkeen (F510) kompuralle näissä G-sarjan autoissa ja sulake on nidottu kiinni.
Ista sanoo että vaihda sulake, vaikka sen ilmeisesti pitäisi sanoa että vaihda sulakerasia
Kiva vaihtaa vajaa 200€ osa euron sulakkeen takia...
Auto oireillut pakkasten tullessa jo vähän pidemmän aikaa (G11, mutta samaa tekniikkaa ko. osin kuin G31 vaikkakin ilmajouset joka nurkassa),
Ei nyt tiedä onko sulakkeen palaminen syy vai seuraus...
Pikapatenttina tungettiin liitin em. sulakerasian F500 reikään jossa oli top hifin virtalähtö, sekin 50A. Liittimessä on yksi "patti" väärässä kohtaa mutta saa sen siihen painettua lievää väkivaltaa käyttäen,
kompura kyllä toimi ja ei polttanut sulaketta vaikka sitä ajelin minuutin ajan...
Ts. jos tien päällä sulake palaa ja tippuu tonttiin tai pitää ajaa vaikka korjaamoon, ko. liittimen vaihdolla sen saa ehkä henkiin (tai sitten polttaa sen toisenkin sulakkeen, jota ei voi vaihtaa sitäkään erikseen),
ja jos ko. nasta autosta, googlen kuvahaku antaa kuvia myös sellaisista rasioista missä ko. lähdössä ei ole nastaa...
Comment