Tervehdys!
Ei oikein ollut sopivaa ketjua valmiina, niin tehdääs uusi.
Tulipa taas vuoden tauon jälkeen siirryttyä baijerilaisen insinöörityön hyttiin. Tällä kertaa vuoden tauon aiheutti Tesla Model S 85d, mutta nopeasti kyllästyvänä sitä sitten lähti etsimään "järki"laitetta. No koska kilometreja tulee kohtuu vähän ja diesel oli rajattu jo lähtökohtaisesti pois, tuntui kohtuu luontevalta siirtyä plug-in hybridiin. Laitetaas ensitunnelmia seuraavaan viestiin.
Kuten bemarien kanssa yleensä ollut itsellä tapana, nytkin ongelmia tuli heti kotimatkalla. Hätäpuhelu häiriö -varoitus on ja pysyy ruudussa, joten bc(ajotietokone) nappi on kohtuu turha kun ei muuta suostu näyttämään. Tämä oli jo tiedossa ostaessa ja kauppakirjassa lukeekin, että myyjän piikkiin menee marmorilla käynti. Ei siinä.
No toinen ongelma tulikin noin 20min ajon jälkeen; vakionopeudensäädin lopetti toimintansa. Ilmeisesti viittaa peräänajovaroittimeen, kun ilmoitti, että voi vaihtaa vakionopeudensäätimen toimimaan ilman etäisyydenvalvotaa. No en millään keksinyt miten tämä tehdään?
Kolmantena huomasin kotiin päästyäni, että display key on mykkä. Ei tule näyttöön mitään eikä mistään napista mitään tapahtu. Akku loppu? millainen akku tai patteri tuossa on, ja onko vaihdettavissa tai ladattavissa miten?
Ei oikein ollut sopivaa ketjua valmiina, niin tehdääs uusi.
Tulipa taas vuoden tauon jälkeen siirryttyä baijerilaisen insinöörityön hyttiin. Tällä kertaa vuoden tauon aiheutti Tesla Model S 85d, mutta nopeasti kyllästyvänä sitä sitten lähti etsimään "järki"laitetta. No koska kilometreja tulee kohtuu vähän ja diesel oli rajattu jo lähtökohtaisesti pois, tuntui kohtuu luontevalta siirtyä plug-in hybridiin. Laitetaas ensitunnelmia seuraavaan viestiin.
Kuten bemarien kanssa yleensä ollut itsellä tapana, nytkin ongelmia tuli heti kotimatkalla. Hätäpuhelu häiriö -varoitus on ja pysyy ruudussa, joten bc(ajotietokone) nappi on kohtuu turha kun ei muuta suostu näyttämään. Tämä oli jo tiedossa ostaessa ja kauppakirjassa lukeekin, että myyjän piikkiin menee marmorilla käynti. Ei siinä.
No toinen ongelma tulikin noin 20min ajon jälkeen; vakionopeudensäädin lopetti toimintansa. Ilmeisesti viittaa peräänajovaroittimeen, kun ilmoitti, että voi vaihtaa vakionopeudensäätimen toimimaan ilman etäisyydenvalvotaa. No en millään keksinyt miten tämä tehdään?
Kolmantena huomasin kotiin päästyäni, että display key on mykkä. Ei tule näyttöön mitään eikä mistään napista mitään tapahtu. Akku loppu? millainen akku tai patteri tuossa on, ja onko vaihdettavissa tai ladattavissa miten?
Comment