G11/G12 ongelmat

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinzkitz Velvet
    Newbiemmer
    • Sep 2011
    • 11
    • Vantaa

Minun entisessä 740e:ssä oli aivan samanlainen ääni. Se kuului noin 2000–3000 kierroksen välillä. Auto tarkastettiin myös BMW-merkkihuollossa, jossa sanottiin, että kyseessä on auton ominaisuus.

Se häiritsi minua niin paljon, että vaihdoin auton dieseliin g31 520. Dieselin ääni oli kyllä hiljaisempi kuin se kolina siinä B48-moottorissa.

Comment

• PPmotor
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 736
      • E-Pohjanmaa

Originally posted by Heinzkitz Velvet View Post

Minun entisessä 740e:ssä oli aivan samanlainen ääni. Se kuului noin 2000–3000 kierroksen välillä. Auto tarkastettiin myös BMW-merkkihuollossa, jossa sanottiin, että kyseessä on auton ominaisuus.

Se häiritsi minua niin paljon, että vaihdoin auton dieseliin g31 520. Dieselin ääni oli kyllä hiljaisempi kuin se kolina siinä B48-moottorissa.
      Ja sullakin vain vedätettäessä, ei paikallaan? Paljonko oli ajettu?
      Oliko edes mitään arvauksia merkkihuollolla mikä sielä olisi väsynyt sillä sata varmasti nämä ei uutena ole voinut tuommoista napu ääntä pitää..
      Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
      Ex: 325i Turbo Drift, jne..
      Power2Drift Team

Comment

• Heinzkitz Velvet
        Newbiemmer
        • Sep 2011
        • 11
        • Vantaa

Originally posted by PPmotor View Post

Ja sullakin vain vedätettäessä, ei paikallaan? Paljonko oli ajettu?
        Oliko edes mitään arvauksia merkkihuollolla mikä sielä olisi väsynyt sillä sata varmasti nämä ei uutena ole voinut tuommoista napu ääntä pitää..

BMW:ssä irrotettiin Vanoksen liitin ja tehtiin koeajo, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. He ehdottivat suuttimien vaihtoa, mutta eivät uskoneet, että se poistaisi kolinan. Minun omistusaikanani autolla ajettiin 130 000–156 000 km. Ääni ei muuttunut sen pahemmaksi eikä paremmaksi. Jos ajoin pitkän, yli 200 km:n maantieajon, kolinaa ei ihme kyllä kuulunut lainkaan ennen seuraavaa ajoa kylmällä moottorilla. Paikallaan oli hiljainen.
        Myös täyskaasukiihdytyksessä oli hiljaista.

Comment

Working...
        X