On tiettävästi Suomi-auto.
E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu
Collapse
X
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
Eli yksi niistä neljästä. Puolesta kokemusta, yhden noista olen omistanut ja toista ajanutOriginally posted by Laku View PostOn tiettävästi Suomi-auto.
Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
Edellisellä omistajalla kuitenkin ollut 5v..Originally posted by Laku View PostAikamoinen kiertopalkinto ollut viimeiset 15 vuotta..
Tuohan on saanut nuo nykyiset VEE-12 kilvet -97, sitä ennen ollut NAB-996, UFI-850, NRS-1 ja XFT-762.
Kuten jo muutkin aiemmin totesivat, ''Suomi-auto'' siis kyseessä.
Comment
-
No joo, mutta ikäänsä nähden. Mun omistusajat voi lukea sigusta vertailuna, mikä on pitkä omistusaika ja mikä ei...Originally posted by icecold View PostEdellisellä omistajalla kuitenkin ollut 5v..
Tuohan on saanut nuo nykyiset VEE-12 kilvet -97, sitä ennen ollut NAB-996, UFI-850, NRS-1 ja XFT-762.
Kuten jo muutkin aiemmin totesivat, ''Suomi-auto'' siis kyseessä.
On tainnut viittaamani tj. hankkia nuo kilvet 1997. Jännä, että noin monta kilpeä, mikä lienee syynä...?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Eikö kilvet kulkenut omistajan mukana ennen, kun ne nyt jää autoon?Originally posted by Laku View PostNo joo, mutta ikäänsä nähden. Mun omistusajat voi lukea sigusta vertailuna, mikä on pitkä omistusaika ja mikä ei...
On tainnut viittaamani tj. hankkia nuo kilvet 1997. Jännä, että noin monta kilpeä, mikä lienee syynä...?
Pari firman kilpeä ja myyntikilvet?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Aina ne ovat autoon jääneet, ellei omistaja ostanut niitä seuraavaan autoon.Originally posted by Tonton View PostEikö kilvet kulkenut omistajan mukana ennen, kun ne nyt jää autoon?
Pari firman kilpeä ja myyntikilvet?
Mitkä firman kilvet ja myyntikilvet? Miksi vaihtaa kilpiä autossa toistuvasti?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Ensimmäinen kilpi vaihdettu samana päivänä rekkaroinnista sellaiseen sattumakilpeen missä loppu on -850, aika tyypillistä tuolloin.
Sitten vaihtunut erityiskilpeen jonka on omistaja tod.näköisesti siirtänyt seuraavaan autoonsa (näkyy tänäkin päivänä olevan käytössä sama tunnus) myydessään kasin, jolloin kilpi vaihtunut tuohon XFT-alkuiseen.
Turkulainen tj myöhemmin ostanut auton historian toisen, eli nykyisen erityiskilven.
Last edited by icecold; 08-04-2020, 12:51.
Comment
-
Siis ne kilvet millä auto myyty. Ennen ekoja erikoiskilpiä, sit kun vanha omistaja on ottanu kilvet matkaan ja myyny auton toisilla kivillä eteenpäin.Originally posted by Laku View PostAina ne ovat autoon jääneet, ellei omistaja ostanut niitä seuraavaan autoon.
Mitkä firman kilvet ja myyntikilvet? Miksi vaihtaa kilpiä autossa toistuvasti?
Erikoiskilpiä tarkoitin enkä firman kilpiä, pikku typo
Icecold tuossa heitti saman version selkokielelläsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Näetkö tuon kaiken Traficon kautta vai onko käytössäsi joku muu työkalu?Originally posted by icecold View PostEnsimmäinen kilpi vaihdettu samana päivänä rekkaroinnista sellaiseen sattumakilpeen missä loppu on -850, aika tyypillistä tuolloin.
Sitten vaihtunut erityiskilpeen jonka on omistaja tod.näköisesti siirtänyt seuraavaan autoonsa (näkyy tänäkin päivänä olevan käytössä sama tunnus) myydessään kasin, jolloin kilpi vaihtunut tuohon XFT-alkuiseen.
Turkulainen tj myöhemmin ostanut auton historian toisen, eli nykyisen erityiskilven.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Tuollaiset hienot erikoisautot vaihtavat aina omistajaa kohtalaisesti. Syynä monesti se että halutaan taas kokeilla seuraavaa kivaa autoa. Uutena vaihtuvuus hiljaisempaa hintansa vuoksi ja nyt 30vee vanhana ei kiinnosta muita kuin harrastajia.Originally posted by Laku View PostNo joo, mutta ikäänsä nähden. Mun omistusajat voi lukea sigusta vertailuna, mikä on pitkä omistusaika ja mikä ei...
On tainnut viittaamani tj. hankkia nuo kilvet 1997. Jännä, että noin monta kilpeä, mikä lienee syynä...?
Itse olen monen auton kohdalla kuulunut tuohon keskimmäiseen ryhmään
, juurikin siitä kokeilunhalun ja vaihtamisen ilosta. Numeroilla BMW nro.20 menossa nyt vuodesta 2002.
Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
No joo, sä jori vaihdatkin autoa siihen tahtiin, että tällaista hitaampaa hirvittää
.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Eikös moinen auton vaihtelu käy kukkaron päälle ?Originally posted by jori View PostItse olen monen auton kohdalla kuulunut tuohon keskimmäiseen ryhmään
, juurikin siitä kokeilunhalun ja vaihtamisen ilosta. Numeroilla BMW nro.20 menossa nyt vuodesta 2002.
Nm. sama auto vuodesta 2004.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Kaikki nautinnot käy kukkaron päälleOriginally posted by mikae34 View PostEikös moinen auton vaihtelu käy kukkaron päälle ?
Nm. sama auto vuodesta 2004.
En mä ole kaikkia rahoja autoihin laittanut tietenkään mutta, toki noihin on mennyt ja menee rahaa. Enpä olisi muutama vuosi sitten ajatellut ajavani F15 ///M50d:llä jolla alle 100tkm rullattu.
Nyt firma maksaa auton käytännössä kokonaan. Toinen vaihtoehto olisi ottaa täysi autoetu mutta, sitten ei voisi ajaa millä haluaa vaan olisi esim.G20 330e alla joka ei vastaa käyttötarpeita nyt. Autorahan saa kunhan kalusto vastaa firman kriteerejä tarkoittaen ettet voi ajaa -96 vuotisella passatilla nostaen joka kk autorahaa. Ja näin tietysti saa myös km korvauksia
Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
Eikös sulla ole ollut E31, E63 ja joku Audi A3 2010-luvullakinOriginally posted by mikae34 View Post
Nm. sama auto vuodesta 2004.
?
Tarkenna vähän: Mikä kk-autoraha? Ymmärrän, että km:t maksetaan ja päivärahat, mutta oman auton käytöstä maksetaan vs. työsuhdeauto?Originally posted by jori View PostKaikki nautinnot käy kukkaron päälle
En mä ole kaikkia rahoja autoihin laittanut tietenkään mutta, toki noihin on mennyt ja menee rahaa. Enpä olisi muutama vuosi sitten ajatellut ajavani F15 ///M50d:llä jolla alle 100tkm rullattu.
Nyt firma maksaa auton käytännössä kokonaan. Toinen vaihtoehto olisi ottaa täysi autoetu mutta, sitten ei voisi ajaa millä haluaa vaan olisi esim.G20 330e alla joka ei vastaa käyttötarpeita nyt. Autorahan saa kunhan kalusto vastaa firman kriteerejä tarkoittaen ettet voi ajaa -96 vuotisella passatilla nostaen joka kk autorahaa. Ja näin tietysti saa myös km korvauksia
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
Comment