Saataisiinko me Lakun kanssa joku sessio aikaan, jossa vertaillaan tietoja? Vastaukset mielummin privana.
pikkuvermo on myös pk-seudulla, joten voitaisiin sopia joku miitti, kun kahvilat ovat taas auki ?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mielenkiinnosta voisin tulla tähän kokoontumiseen mukaan jos vaan ex-kasilainen saa tulla
Tottakai. Viestitään, kun kahvilat aukeavat !
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
. Niitä on töissä ihan tarpeeksi. Harrastajatovereita haluan nähdä livenä, se on osa sitä harrastamista! Lisäksi kun on mukavia kavereita tässä tiedossa.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Bongasin tuon itsekin eilen. Tuossa hieman särähtää silmiin tuo jälkeenpäin vaihdettu musta sisäkattoverhoilu, koska pilareita ei ole vaihdettu. Iso kauneusvirhe tällaisessa. Muuten on kyllä hieno ja varmaan ”järkikasi”.
Moi,
Otin tänään Kasin liikenteeseen kun kävin kaupassa, niin eipä mahtunut kauppakassi takakonttiin. Siellä oli kuskinpuoleinen takasivulasi ja etusisälokasuojat.
Kaikki on poistettu mun autosta viime syksynä.
Takasivulasissa tiiviste vaatii liimailua ja lasi on ehjä.
Etusisälokareissa on halkeamia, kun ne vaihdettiin ehjiin.
Kaikki ovat osia, joita ei enää saa uutena, ainakaan helposti. Jos jollain askarteluhaluisella on kiinnostusta, niin saa noutaa Helsingin Konalasta. Ei toimitusta ja osat ovat ilmaisia.
Menee lähipäivinä jätepuristimeen, kun ei ole säilytystilaa. Onko kukaan kiinnostunut? Noutovaivalla Helsingin Konalasta.
Bongasin tuon itsekin eilen. Tuossa hieman särähtää silmiin tuo jälkeenpäin vaihdettu musta sisäkattoverhoilu, koska pilareita ei ole vaihdettu. Iso kauneusvirhe tällaisessa. Muuten on kyllä hieno ja varmaan ”järkikasi”.
Hantte jo tästä lähestyikin, joten tosiaan allekirjoittaneen auto kyseessä. Auto on ollut minulla jo kuusi vuotta kesäautona ja palvellut hyvin ilman suurempia ongelmia. Kaikkea mahdollista sipistelty kuntoon, alustasta ja jarruista pikseleihin. You know the deal.
Sisäkatto oli tuollainen jo ostaessani auton vuonna 2014. Kauppaan kuuluu törkeän hintaiset, oikean väriset uudet C-pilarit sekä suurella vaivalla Jenkeistä etsitty sisäkaton kangas, joka on todella lähellä alkuperäistä (alkuperäistähän ei enää saa). Tapiolan autoverhoiluun oli jo varattu aika nyt kevääksi, mutta niin korona kuin ihmeellinen säätäminen kys. liikkeen omistajan toimesta tekivät tepposet aikataululle.
Auto on todella hyvä ja pidän sen sitten jos ei mene myyntitilissä. Ajatus on hakea vähän ”vaihtelua elämään”, mutta silti kaksijakoiset tunnelmat :think
Hantte jo tästä lähestyikin, joten tosiaan allekirjoittaneen auto kyseessä. Auto on ollut minulla jo kuusi vuotta kesäautona ja palvellut hyvin ilman suurempia ongelmia. Kaikkea mahdollista sipistelty kuntoon, alustasta ja jarruista pikseleihin. You know the deal.
Sisäkatto oli tuollainen jo ostaessani auton vuonna 2014. Kauppaan kuuluu törkeän hintaiset, oikean väriset uudet C-pilarit sekä suurella vaivalla Jenkeistä etsitty sisäkaton kangas, joka on todella lähellä alkuperäistä (alkuperäistähän ei enää saa). Tapiolan autoverhoiluun oli jo varattu aika nyt kevääksi, mutta niin korona kuin ihmeellinen säätäminen kys. liikkeen omistajan toimesta tekivät tepposet aikataululle.
Auto on todella hyvä ja pidän sen sitten jos ei mene myyntitilissä. Ajatus on hakea vähän ”vaihtelua elämään”, mutta silti kaksijakoiset tunnelmat :think
Ikävä, jos luovut. Mukavia ja fiksuja harrastajia on harvassa.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mä voin varastoida halliin, siellä on muutakin E31 osaa.
Ikävä, jos luovut. Mukavia ja fiksuja harrastajia on harvassa.
Thanks, samat sanat. Mutta, ei se ole sanottua, että menee ja miten se on tapana sanoa, "ei ole pakkomyynnissä"
Olen ajatellut, jos löytäisi sellaisen 9-10 kk per annum harrasteen, eli jolla voisi ajaa suurimman osan vuodesta tai jopa vuoden ympäri. Joku M3 voisi olla budjetissa, alempana hinnassa 650, tai jopa hybridihärpäkkeenä 330e M-sport.
Eihän noista mikään tyylissä ja fiiliksessä pärjää sinne päinkään, mutta raaskisi ajaa enemmän, ja saisi kuitenkin (ehkä?) jotain ajamisen iloa.
Thanks, samat sanat. Mutta, ei se ole sanottua, että menee ja miten se on tapana sanoa, "ei ole pakkomyynnissä"
Olen ajatellut, jos löytäisi sellaisen 9-10 kk per annum harrasteen, eli jolla voisi ajaa suurimman osan vuodesta tai jopa vuoden ympäri. Joku M3 voisi olla budjetissa, alempana hinnassa 650, tai jopa hybridihärpäkkeenä 330e M-sport.
Eihän noista mikään tyylissä ja fiiliksessä pärjää sinne päinkään, mutta raaskisi ajaa enemmän, ja saisi kuitenkin (ehkä?) jotain ajamisen iloa.
En jaksa uskoa, että samaan fiilikseen pääset millään muulla autolla. Mikset ajaisi enemmän? Kyllähän nykyään voi ajaa vaikka kuinka pitkään ”kesäautolla” eikä kasi nyt pelkkä kesäauto ole. Vai onko se sitä kuuluisaa sääliä autoa kohtaan? Sen toki ymmärrän mutta samalla totean, että miksi sitä sitten hankkisi auton, jolla haluaisi ajaa. Sinun tapauksessasi kuitenkaan kun ilmeisesti ei ole kyse mistään auton säilytyksestä arvon nousua odotellessa?
Se on vähän niinkin, että jos mieleltään on ”jämähtänyt” sinne kultaiselle kasari-ysäri ajalle niin eihän näillä nykyajan autoilla vaan saa mitään kiksiä, vaikka tehoakin olisi perkeleesti. Se on joku oman elämän David Hasselhoff oireyhtymä vissiin
En jaksa uskoa, että samaan fiilikseen pääset millään muulla autolla. Mikset ajaisi enemmän? Kyllähän nykyään voi ajaa vaikka kuinka pitkään ”kesäautolla” eikä kasi nyt pelkkä kesäauto ole. Vai onko se sitä kuuluisaa sääliä autoa kohtaan? Sen toki ymmärrän mutta samalla totean, että miksi sitä sitten hankkisi auton, jolla haluaisi ajaa. Sinun tapauksessasi kuitenkaan kun ilmeisesti ei ole kyse mistään auton säilytyksestä arvon nousua odotellessa?
Se on vähän niinkin, että jos mieleltään on ”jämähtänyt” sinne kultaiselle kasari-ysäri ajalle niin eihän näillä nykyajan autoilla vaan saa mitään kiksiä, vaikka tehoakin olisi perkeleesti. Se on joku oman elämän David Hasselhoff oireyhtymä vissiin
Olen ajanut 8-harrastajaksi aina koko kesäkauden, n. 3000-5000 km, riippuen vuodesta. Sieltä 92 tkm:stä tuohon nykyiseen 114 tkm:ään kuudessa vuodessa, joten varmaan en ole ollut pahimmasta päästä säilömisen suhteen. Mutta, that being said, kyllä kyse alkaa kuitenkin olla säälistä jo huonoja kelejä kohtaan, alussa ajoin kaudessa kelissä kuin kelissä. Ostin tuon quattro-Kanslerin osittain harrastusnäpräilyä ja osittain huonoja kelejä varten, jos ei ole muuta autoa käytössä (perheessä on ”oikea” uudempikin auto).
Kyseessä on hyvä yksilö ja sitä voi joku alkaa säästämään ja hipostelemaan jos haluaa. Toki toivon myös, että sillä ajettaisiin enemmän.
Itsehän olen jäänyt Keke Rosbergin aikakauteen myös kiinni, ja siitä se luopumisen dilemma tuleekin Pidän palstan ajan tasalla sen suhteen missä mennään!
Comment