Hitsaaminen noissa osissa taitaa olla kiellettyä. Ja kuka osaa hitsata sen oikeilla aineilla ja saada reiät oikeille paikoilleen.
Ja vielä ei tiedä mikä on rikki.
Ei se nyt juuri eroa tolpan hitsaamisesta iskarin vaihtoon? Metallia se vaan on.
Eiköhän sieltä se pultti kateissa/katki ole.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
E31 oli 3 kpl hienosti edustettuna tänään Turun Kupittaalla harrasteauto tapahtumassa 2 hopeaa ja 1 metallin punainen.
Hitto! Olisi pitänyt olla paikalla, kun olen Turussa. Oliko tuo nyt jokin viimeinen tiistai kuukaudessa ja Kupittaan jäähallin lähellä tjsp.?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kesäkuukausien viimeinen tiistai Kupittaalla Veritas Stadionin parkkiksella. Kelien mukaan porukkaa.
Ok, kiitos. Onko syyskuu kesäkuukausi :think?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Riippuu ihan kelistä onko siellä porukkaa syyskuussa, joskus olen ollut ja oli hyvä keli niin porukkaakin kohtuullisesti.
Samoin joka keskiviikko klo 18 paikkeilla kesäaikaan forum Marinumin edustalla harrasteautoja, tosin suurin osa jenkkejä ja vahtelevalla menestyksellä kävijämäärät.
Käyttis:BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual" Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
En osta. Syy: liian tylsä väriyhdistelmä kuin oman Kasini kopio
Mulla on ilmastoinnin kompura sanomassa työsopimustaan irti ja valittaa rolinoillaan niin pahasti, että pelottaa ajella.
Onko jollain jäänyt hyllylle ylimääräistä? Alunperin se on freonille, R12, tehty ja vaihtaminen R132:lle vaatii uudet tiivisteet. Nyt mulla on R4xx korvikeaineet sisällä, joka on vanhan ja hyvän freonin korvaaja, mutta ei toimi yhtä hyvin.
Alkuperäisen numero on:64528385910
Ihannetilanne; jostain löytyisi ehjä orkkis kompura ja freonia, R12, niin toimisi hyvin. Mutta freonia ei löydy mistään (Baltia ja Venäjä kahlattu).
Mulla on ilmastoinnin kompura sanomassa työsopimustaan irti ja valittaa rolinoillaan niin pahasti, että pelottaa ajella.
Onko jollain jäänyt hyllylle ylimääräistä? Alunperin se on freonille, R12, tehty ja vaihtaminen R132:lle vaatii uudet tiivisteet. Nyt mulla on R4xx korvikeaineet sisällä, joka on vanhan ja hyvän freonin korvaaja, mutta ei toimi yhtä hyvin.
Alkuperäisen numero on:64528385910
Ihannetilanne; jostain löytyisi ehjä orkkis kompura ja freonia, R12, niin toimisi hyvin. Mutta freonia ei löydy mistään (Baltia ja Venäjä kahlattu).
Kompuraa löytyy Autodocistakin R134A:lle. Minulla on tiedossani vanha kontakti Stadissa, jolla ainakin silloin oli vielä R12:ta. Voidaan s-postitella siitä.
Kompuraa löytyy Autodocistakin R134A:lle. Minulla on tiedossani vanha kontakti Stadissa, jolla ainakin silloin oli vielä R12:ta. Voidaan s-postitella siitä.
Tuossahan se ongelma onkin. R134 tulee R12:n tiivisteistä läpi, jolloin pitäisi vaihtaa kaikki ilmastointisysteemin kumitiivisteet R134 sopiviksi.
Nyt mulla on jokin R4xx korvaava aine systeemissä ja noi Autodocin vaihtoehtoiskompurat vaativat täyden huuhtelun, ettei takuu katoa.
Ihannetilanne olisi, että löytyisi orkkis-kompura, jonka voisi vaihdattaa nykyisen tilalle koskematta tiivisteisiin. (Mulla on retrotiivisteet, mutta se vaihtaminen...)
Comment