Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Alkaa taas polttelee pitkään mielessä ollut projekti: 850+LS3+ahdin+T56.. :think
-Timo
Mitään tuosta projektista en ymmärrä, mutta toteuta ihmeessä! Mites toi laatikko toimii siinä?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mitään tuosta projektista en ymmärrä, mutta toteuta ihmeessä! Mites toi laatikko toimii siinä?
LS3nen vaikka Camarosta tai GTOsta, Tremecin T56 manuaali-askilla. Ahtimella/ahtimilla (plus muut muutokset) tehot sinne 800++heppaan. Alkaisi E31 koppa liikkua ulkonäköön sopivasti.
Projekti vaatisi hyvin tehtynä sen verran j€uroja, että kakskasi pitäisi myydä. Enkä ole siihen vielä valmis.. :think
LS3nen vaikka Camarosta tai GTOsta, Tremecin T56 manuaali-askilla. Ahtimella/ahtimilla (plus muut muutokset) tehot sinne 800++heppaan. Alkaisi E31 koppa liikkua ulkonäköön sopivasti.
Projekti vaatisi hyvin tehtynä sen verran j€uroja, että kakskasi pitäisi myydä. Enkä ole siihen vielä valmis.. :think
-Timo
Taitais noilla tehoilla ja hyvällä pidoilla tarttea aika paljon jäykistettä , ettei lasit lentele pois, kun coupesta tulee korkkiruuvi. :think
Ruotsissa oli aallonpohja joskus 3-4v sitten.
Kasit oli alkaen noin 60000sek, nyt kaikki järjestään yli 100 000 :think
Samat huomiot täällä. Saksa ja Japani.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Erinäisten mutkien kautta eräs Liettualainen lähestyi minua facebookin kautta
ja kauppasi lasikuituisia CSI lippoja E31:Seen (nämähän ovat välistä kiven alla).
Minä sain touhuttua onneksi alkuperäiset omaani, mutta lupasin välittää
tänne kaverin yhteystiedot, jos jotakuta sattuu lasikuituiset kiinnostamaan.
Hintaa 280€+ rahdit kaveri lupasi toimittaa sekä etu että -takalipan puskureihin.
Laadusta minulla ei ole käsitystä, se pitänee varmistaa itse myyjältä.
Kuulin samasta kaverista. Aiemmin niitä on tehty ainakin Unkarissa :think. Hinta ei ole paha.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Joku nuori kaveri se vaikuttaa olevan. En tosiaan vain itse uskalla sanoa laadusta mitään. Tyyppi itse vakuutti että laatu on hyvää.
Ajattelin vain tänne postata, kun näitä käikäleitähän aika ajoin etsiskellään.
Myynnissä on noin 7000 km, vajaat 6 kk, käytössä ollut kirkas (ei yläraitatummennusta) tuulilasi hintaan 300 euroa.
Varmaan heräsi kysymys, että mistä on kyse?
Mun Kasi oli erään TV-sarjan kuvauksissa kuluneena talvena ja oman tuulilasin yläreunan vihreä raita olisi saanut näyttelijät näyttämään vihreiltä (kateudesta, pahoinvoinnista, marsilaisista geeneistä tai jostain muusta syystä) pimeässä valon tullessa ulkoa. Tuotantotiimi vaihtoi siis raidattoman lasin yläraidallisen tilalle. Kuvausten päätyttyä vaihtoivat oman lasini takaisin ja minulle jäi se raidaton lasi käsiini. Koska autossani on takanakin yläraidallinen lasi, niin en tarvitse raidatonta varalasia, vaan se on nyt kaupan 300 euron hintaan. Lasi on aito BMW-lasi, logolla varustettuna.
Tarjoukset ja kommentit mielummin privana, ettei kysymystulvasta tule basaarimaista ölömölö-ählämsähläm-huutoa.
Lasi on noudettavissa Helsingin Malminkartanosta. Rahtikulut erikseseen lisättynä toteuman mukaan
Pakkauskoko on 26 x 95 x 165 cm, eli ei mahdu pikkuautoon (tai Kasiin).
Comment