Elikkäs olisko jollain tietoa mistä löytyis pitävämpää kytkintä kun tuntuu että aika rajoilla liikutaan kytkimen pitokyvyn puolesta? Itsellä siis ilmeisesti tuo viislitrasen vakio kytkin, CSI mallissa taitaa olla eri kytkin mutta onko sekään sitten kovin paljoa pitävämpi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pitävämpi kytkin
Collapse
X
-
Originally posted by LUMI View PostTilttonilta ja Speciltä löytyy pitäviä kytkimiä
samoin verkkokaupasta esim HP ja D-link
onko kyseessä CSI Miami vai Ney York malli
Onko nuo tilttonit ja specit ihan pulttaa kiinni ykslevykytkimiä vai jotai monilevyisiä?Minulla on auto.
Comment
-
-
Originally posted by LUMI View Postspeciltä löytynee pulttaa kiinni ykslevyisiä pitävämpiä
http://www.specclutch.com/productsMinulla on auto.
Comment
-
-
Originally posted by PappaST View PostNo siis missä autossa sulla on millainen kombinaatio?
Minä vaihtelin M70 koneen perään uuden vakiokytkimen ja väitän
että se kyllä mainiosti kestää sen voiman mitä M70 kykenee tuottamaan.
e32 kopassa 5.4 kone ja ilmeisesti viislitrasen vakiokytkin. Tarkotus ois ahtaa kuhan kerkii.Minulla on auto.
Comment
-
-
Originally posted by BmAri View PostJos tarvetta on, niin minulta löytyy uusi Sachsin CSI:n 280 mm kytkinlevy järkevään hintaan sekä vanha kytkinpaketti ja ei originaali vauhtipyörä (en tutkinut tarkemmin, missä kunnossa osat, mutta paineasetelma todennäköisesti syypää edellisen kytkimen luistamiseen=
Itekkin vähän epäilen että omassa paineasetelmassa jotai hämminkiäMinulla on auto.
Comment
-
Comment