Tuossa saattaa keväällä olla (ehkä) elämäni tilaisuus. Tätä jo viime syksynä vähän alustettiin ja meikäläisen E36 avo saattaisi mennä vaihdossa sopivan rahanipun kanssa ja vaihdokkina tulisi 850, vuosimalli taisi olla -91. Ei ole missään erityisesti myynnissä tämä yksilö, työympyröiden kautta syntynyt kontakti. Tuohon jos päätyy, niin lienee tämän harrasteen ääripiste. Pidemmälle ei näillä resursseilla päästä.
Sitä vaan tuumiskelin, että onko 840 ja 850 välillä ylläpidollisesti olennaista eroa rahallisesti ja operoinnin hankaluuden kanssa? V12 tietysti täyttää konehuoneen ääriään myöden ja melko täynnä lienee kasinkin pannuhuone.
Niin, että jos pääsee valitsemaan, niin kumpi, 840 vai 850? Tässä tapauksessa nyt ei ole tarjollakaan kuin tuo 850. Kannattaako edes harkita etsiä jostain 840?
Miten noihin saa kuluvia osia?
Kaikki tietysti maksaa vähintään neljä kertaa sen, mikä näiden tavallisempien kanssa...
Sitä vaan tuumiskelin, että onko 840 ja 850 välillä ylläpidollisesti olennaista eroa rahallisesti ja operoinnin hankaluuden kanssa? V12 tietysti täyttää konehuoneen ääriään myöden ja melko täynnä lienee kasinkin pannuhuone.
Niin, että jos pääsee valitsemaan, niin kumpi, 840 vai 850? Tässä tapauksessa nyt ei ole tarjollakaan kuin tuo 850. Kannattaako edes harkita etsiä jostain 840?
Miten noihin saa kuluvia osia?
Kaikki tietysti maksaa vähintään neljä kertaa sen, mikä näiden tavallisempien kanssa...
Comment