Ja moniko edes tietoinen, että tapaamista ollaan puuhaamassa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
850 omistajia onko heitä?=)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oon käyny tässä muutaman viime viikon aikana kattoo paria kiinnostavaa 850 bemua ja tuli jutellessa mainittua tästä kesän miitistä myyjille ja heistä kukaan ei ollut tästä tietoinen, yksi asuikin tampereella. Jos tässä kevään mittaan saan hommattua nykyisen autoni tilalle kasin niin jo nyt tiedän että olen tona miitti v-loppuna töissä, mukavahan tonne ois omallla kasilla tulla tai ilmankin...Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostKai vanhus-kerhon suuntaan on informoitu asiasta? Siellä luulisi olevan useitakin joita saattaisi kiinnostaa mutta jotka eivät tiedotusta täältä löydä.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQ83 View PostEn ainakaan oo ollu yhteydessä sinne päin. Kiinnostaako heitä yleensä "tuninki"clubin jutut? Mulla on ainakin jäänyt semmoinen käsitys että eivät oikein halua olla tekemissä, toki saatan olla väärässäkin.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostLaitoin toisen kerhon keskusteluihin alustavasti linkin tähän ketjuun niin ainakin joku sillä puolella tietää asiasta ja voi välittää tietoa eteenpäin jos katsoo tarpeelliseksi.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQ83 View PostJees toki kaikki harrastajat on tervetulleita. Ja onhan se ihan näyttävän näköstä jos saadaan vielä lisää kaseja paikalle. Onhan sitten ainkin tietotaitoo paikalla enemmän mitä enemmän on omistajia paikalla. Enää pari kuukautta ja saa kasin kaivaa tallista. Mun tuurilla siitä menee laatikko tai jotain vastaavaa heti kättelys.E91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
Originally posted by MarQ83 View PostEi kai näissä vikaa ole?Leimalle vaan ja Toivottavasti on muutama kasi myynnissä "halvalla" että saat verotkin alas.
. Kukaan ei tietenkään myy autoansa vaan kaikille soittajille sanotaan että auto on varattu tai myyty
... Näin minä pääsen halvalla
E91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View PostSovitaanko niin että kaikki laittaa sit autot myyntiin nettiautoon pariin tonniin kun verotus on ajankohtainen. Kukaan ei tietenkään myy autoansa vaan kaikille soittajille sanotaan että auto on varattu tai myyty
... Näin minä pääsen halvalla
Mutta kyllä se verottaja kattoo vähän muualtakin kun vaan yksityisten myyntiilmoituksista
Comment
-
-
Originally posted by peksi67 View PostMoikka,
Uusi 8 omistaja ilmottautuu mukaan
Onneksi olkoon hankinnan johdosta. Komean näköinen ja värikin mitä mainioin.
Comment
-
Comment