Termostaatin puuttuessa vesivirtaus ei mene kuten pitäisi. Ei mitään järkeä kuvitella, että toimii ilman termostaattia edes ilmauksessa.
850i lämmöt nousee
Collapse
X
-
Älä selitä. Sillon ei ainakaan pitäis kuumaks tulla.Originally posted by LanttuTermostaatin puuttuessa vesivirtaus ei mene kuten pitäisi. Ei mitään järkeä kuvitella, että toimii ilman termostaattia edes ilmauksessa.
Enään ei ole muuta vaihtoehtoa kun kansi.
Pakokaasut pääsee veden sekaan ja siitä tulee painetta. Vettä menee myös palotiloihin.
Halvaks tulee... köyhäl ei ole varaa, et jos joku haluu ostaa niin halvalla lähtee.
Comment
-
Taitaa se V12 moottorisen konehuone olla kadetin vastaavaa hieman toisennäköinen... Tuossa vesipumpun vaihto-ohje E32 750:iin, eiköhän se päde hyvin pitkälti myös 850:iin vaikka niissä on vesipumput eri osa#:lla.Originally posted by varpioNonii.Lämmöt keskellä, liikaa painetta, korkki auki-> puhalsi nesteet pihalle, eli luulen ja toivon että vika on vesipumpussa.
Eli mites otan sen irti? eikös se ole just siinä mihin se visco tulee kiinni? Millä otan sen irti? Siinä menee niitä hihnoja, mistä löystän, onko jossain jotain "räjäytyskuvaa" Kun en oikeen ymmärrä näistä kun aina ollut vaan Kadetteja.
Comment
-
Vesipumppu vaihdettu, kiitoksia hyvistä ohjeista! Myöskin uusi termari paikallaan.
Eipä toimi hän... Luulen että pakokaasut pääsee veden sekaan.
Onko kansipahvin vaihto ja kannen irrotus mahdoton homma ite tehdä? Itse et ikinä ole v-konetta purkanut...
Neuvoja otetaan vastaan.
Comment
-
Kumma kaveri, ensin kyselee neuvoja ja sitten joku antaa erittäin hyvän niin ei kelpaa. Tosiaan tuo vesi ei kierrä riittävästi koneen kautta mikäli koko termari on irti.Originally posted by varpioÄlä selitä. Sillon ei ainakaan pitäis kuumaks tulla.
Comment
-
Jos kansipahvi vuotaa pahasti vesitilaan, sen pystyy toteamaan myös kun kone on kylmä, avaa syylärin korkin tai paisuntasäiliönkorkin, kumpi nyt autossa onkin, nestettä suunnilleen piripintaan ja sitten starttaamaan. Jos alkaa nesteet lentämään niin tuomio on selvä.Originally posted by varpioVesipumppu vaihdettu, kiitoksia hyvistä ohjeista! Myöskin uusi termari paikallaan.
Eipä toimi hän... Luulen että pakokaasut pääsee veden sekaan.
Onko kansipahvin vaihto ja kannen irrotus mahdoton homma ite tehdä? Itse et ikinä ole v-konetta purkanut...
Neuvoja otetaan vastaan.
Tällälailla kävi viikonloppuna yhden Nissan Micran kanssa.

edit: Olihan tää jo mainittu aiemmin...
Last edited by 525TDS Touring; 12-09-2006, 12:51.Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
Ei mahdotonta jos ei ole peukalo keskellä kämmentä. Hyvänä apuna voi käyttää tästä löytyvää aapista jossa on mukana myös M70B50 moottoriin kaikenlaisia ohjeitaOriginally posted by varpioOnko kansipahvin vaihto ja kannen irrotus mahdoton homma ite tehdä? Itse et ikinä ole v-konetta purkanut...
Neuvoja otetaan vastaan.
Comment
-
Kuitenkin ennen kun sitä alkaa purkamaan, olis hyvä käydä jossain mittauttamassa tuleeko paisuntasäiliöön pakokaasuja. Onnistuu ihan tavallisella pakokaasutesterillä. Näin joskus omasta M50 koneesta ilmeni vuoto. Kansi oli pakokanavasta vesitilaan halki.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
kansipahvien vaihto EI ole tuohon koneeseen mitään helpoimpia tehtäviä kun sitä tilaakaan ei liiaksi ole,tosin pitäisi onnistua jos olet ennenkin remonttia tehnyt ja asiosta perillä.myöskään tiivisteet ei ole edullisimmasta päästä,kannattaa tietenkin vaihtaa muutkin yläpuolen tiivisteet samalla.Originally posted by varpioVesipumppu vaihdettu, kiitoksia hyvistä ohjeista! Myöskin uusi termari paikallaan.
Eipä toimi hän... Luulen että pakokaasut pääsee veden sekaan.
Onko kansipahvin vaihto ja kannen irrotus mahdoton homma ite tehdä? Itse et ikinä ole v-konetta purkanut...
Neuvoja otetaan vastaan.
http://bmwe32.masscom.net löytyy erittäin hyviä ohjeita.
Comment
-
Näyttää olevan näitä PRO auton korjaajia täälä aika paljon, jos väittää että pitää olla peukalo keskellä kämmentä jollei osaa purkaa ja kasata tuota konetta.Originally posted by LekaEi mahdotonta jos ei ole peukalo keskellä kämmentä. Hyvänä apuna voi käyttää tästä löytyvää aapista jossa on mukana myös M70B50 moottoriin kaikenlaisia ohjeita
325i -93 E36
Comment
-
Täh? Kukas noin on väittänyt?Originally posted by JanisHellNäyttää olevan näitä PRO auton korjaajia täälä aika paljon, jos väittää että pitää olla peukalo keskellä kämmentä jollei osaa purkaa ja kasata tuota konetta.
Vakiomoottorin kasaaminen on vain mekaaninen suoritus ja onnistuu vaikka sormet olis kuin nippu sairaita kyrpiä jos vaan työkalut pysyy kädessä ja osaa lukea ja ymmärtää luettua tekstiä valmiista ohjeista.
Comment
-

Comment