Tervehdys kaikille.
olen uusi täällä bemaristien palstalla enkä tiedä bemareista juuri mitään.
Ajatuksissa on vaihtaa nykyinen autoni joka ei ole bemu, niin 840Ci tai 850Ci malliseen autoon. Auto tulisi olemaan vuosimallia 96-99 ajettu n.100 tkm - 150tkm ja jossa on uudemmat koneet 4.4L V8 tai 5.4L V12. Myös CSI malli on käynyt mielessä jos vain sellainen löytyy asiallisessa kunnossa.
Mitä tulee ottaa huomioon ja mitä mahdollisia yllätyksiä voi olla tiedossa.
Huoltokustannuksiltaan varmaan aika tasaväkisiä kiesiä.
Luin tältä palstalta noihin V12 koneisiin liittyvistä ongelmista, koskevatko ne vain tuota vanhemenpaa 5.0L konetta jossa kaikkea on kaksin kappalein ja että onko näissä uudemmissa koneissa parempi laatu eikä kaikkia olisi kaksin kappalein.
Mitenkäs automaattivaihteisto kestää näissä, onko sähköongelmia vai onko manuaalivaihteinen ainoa riittävän järeä laatikko kestämään suuri vääntömomentti.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista ja käyttäjäkokemuksista noista koneista.
olen uusi täällä bemaristien palstalla enkä tiedä bemareista juuri mitään.
Ajatuksissa on vaihtaa nykyinen autoni joka ei ole bemu, niin 840Ci tai 850Ci malliseen autoon. Auto tulisi olemaan vuosimallia 96-99 ajettu n.100 tkm - 150tkm ja jossa on uudemmat koneet 4.4L V8 tai 5.4L V12. Myös CSI malli on käynyt mielessä jos vain sellainen löytyy asiallisessa kunnossa.
Mitä tulee ottaa huomioon ja mitä mahdollisia yllätyksiä voi olla tiedossa.
Huoltokustannuksiltaan varmaan aika tasaväkisiä kiesiä.
Luin tältä palstalta noihin V12 koneisiin liittyvistä ongelmista, koskevatko ne vain tuota vanhemenpaa 5.0L konetta jossa kaikkea on kaksin kappalein ja että onko näissä uudemmissa koneissa parempi laatu eikä kaikkia olisi kaksin kappalein.
Mitenkäs automaattivaihteisto kestää näissä, onko sähköongelmia vai onko manuaalivaihteinen ainoa riittävän järeä laatikko kestämään suuri vääntömomentti.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista ja käyttäjäkokemuksista noista koneista.
Comment