Originally posted by Heguli 31
View Post
Ohjauksessa hieman väljää. Kustannusarvio 1850e !!
Collapse
X
-
-
@ Cojootti: koliseeko sulla ohjaus kun ajat hitaasti teräviin kuoppiin ikään kuin olis koiranluut loppu? Ääni tulee suoraan ratista?
Comment
-
ääni raidetangonsisäpäille.. tosta raidetangon sisä- ja ulkopäät 35€lla
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Esim. mun tapauksessa raidetangonpäät (sisä+ulko) ovat vaihdettu.
..silti ohjauspyörästä kuuluu "kalkatusta" kun ajaa terväviin kuoppiin hiljasella vauhdilla. Kovissa nopeuksissa ei mitään ääntä.
Comment
-
Tämä ääni voi tulla ohjausakselin rättinivelen sisältä, eikös siellä ole akselin ylä- ja ala-osan välissä keskitystappi mikä vanhemmiten väljenee. Ei liene vaarallista mutta ex-e21:stä kuului sama ääni ja mielestäni tuo tappi oli syynä, nyk. e30 kuuluu myös joskus samankaltainen ratin kolina...:thinkOriginally posted by Dani View PostEsim. mun tapauksessa raidetangonpäät (sisä+ulko) ovat vaihdettu.
..silti ohjauspyörästä kuuluu "kalkatusta" kun ajaa terväviin kuoppiin hiljasella vauhdilla. Kovissa nopeuksissa ei mitään ääntä.
Comment
-
iskarin yläpäät?Originally posted by Dani View PostEsim. mun tapauksessa raidetangonpäät (sisä+ulko) ovat vaihdettu.
..silti ohjauspyörästä kuuluu "kalkatusta" kun ajaa terväviin kuoppiin hiljasella vauhdilla. Kovissa nopeuksissa ei mitään ääntä.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Hmm, ei kuulu eikä näytä siltä kun konehuoneessa pomppii, vai onkohan ne vasta menossa rikkipoks ettei tommonen pieni keinuttelu vielä näy missään.. :thinkOriginally posted by fraatti View Postiskarin yläpäät?
Comment
-
Show me -> CLICKOriginally posted by jr66 View PostTämä ääni voi tulla ohjausakselin rättinivelen sisältä, eikös siellä ole akselin ylä- ja ala-osan välissä keskitystappi mikä vanhemmiten väljenee. Ei liene vaarallista mutta ex-e21:stä kuului sama ääni ja mielestäni tuo tappi oli syynä, nyk. e30 kuuluu myös joskus samankaltainen ratin kolina...:think
..niin ja sorry Cojootti että vähän varasta topiccia sulta
Comment
-
Osan 2 sisällä http://bmwfans.info/original/E46/Lim...2/ill-32_0942/ Kumpikohan sulla on noista ?
E21 vastaava, näkyy myös se tappi mikä menee holkin #7 läpi http://bmwfans.info/original/E21/Lim...2/ill-32_0343/
E: Jos e46-kuva on sinun auton tiedoilla etsitty niin siinä on tuo 2 koska #4 ei ole osaluettelossa.Last edited by jr66; 13-02-2009, 00:36.
Comment
-
Tuota....tämä ei missään tapauksessa ole e46:n tyyppivika, vaan noin perinteisesti kestää sen mitä e46 yleensäkkin ennen paalia, joten siinä suhteessa voi aivan huoletta ostaa 250€:n takuukäytetyn.Originally posted by Cojootti View PostTossa kun surffailin niin jotain vähän päälle 600 dollaria tuntuis olevan uusia saatavilla. Eli ei varmaan kannata vanhaa laittaa, jos vaan suomeen lähettävät.
Eli jos nyt todellakin hammastanko olisi kaputt, johtuu se jostain aivan poikkeuksellisesta, kuten tunkilla sähläilystä tai kunnon maakosketuksesta.
Kulumalla näitä ei kyllä saa loppumaan.
Raidetangon sisäpäitä menee toki 2-3:et +500tkm:ssa ennenkuin e46:n hammastanko edes "norjistuu".
Eli uuden ostamalla saadaan vain hyväkuntoinen hammastanko paalikoneen leukoihin 10-vuoden kuluttua....mikäli se hammastanko han oikeasti on finaalissa, eikä raidetangon tai raidetankojen sisäpäät?
Comment
-
Hammastanko, usko ja toivo... Aina se vika ei myöskään ole se "tyyppivika".Originally posted by Ha2 View PostSaahan sen yksinkertaisilla testeillä itekkin selville, onko se hammastanko oikeesti väljä vai ei. En silti usko, että on.
Vasemman puolen raidetangon suojakumi irti ja sitten katsomaan mistä klappi löytyy.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
Comment