Eli suunnitelmissa olisi tuon v12 bmw;n ahtaminen kahdella turbolla uusille voimaluvuille.
Moottoripyöriä ahtaneena kyllä tiedän jotain asioista, mutta autopuolelta on ´suurin kysymysmerkki tuo lisärikastuspuoli. Moottoripyörässä(ruisku) malleissa se nyt on aika simppeliä. Painekotelossa jokaiseen sylinteriin kohdistettu lisäruiskusuutin pukkaa ahtojen mukaan lisää soppaa sitä mukaan kun ahtoja tulee.Lisäruiskuohjainboxi kyllä toimii niissä oikein hyvin.
Mitenkäs autossa? Voimien/ahtojen noustessa uusiin säfääreihin kuulemma sytytys virta ei riitä joten sytkälaitteet laitettava uusiksi? ja kaikki moottorinohjauslaitteet yleensäkin.
Kuka näistä nyt osaisi kertoa kuka niitä tekisi. Kaikki muu onnistunee kyllä ,sähköhommista nyt en mitään tiedä(kaikki sähkömiehet ovat juoppoja). Muuten kyllä ei ole ongelmaa rakentamisessa. Jos nyt jotain vinkkiä olisi nakata.
Moottoripyöriä ahtaneena kyllä tiedän jotain asioista, mutta autopuolelta on ´suurin kysymysmerkki tuo lisärikastuspuoli. Moottoripyörässä(ruisku) malleissa se nyt on aika simppeliä. Painekotelossa jokaiseen sylinteriin kohdistettu lisäruiskusuutin pukkaa ahtojen mukaan lisää soppaa sitä mukaan kun ahtoja tulee.Lisäruiskuohjainboxi kyllä toimii niissä oikein hyvin.
Mitenkäs autossa? Voimien/ahtojen noustessa uusiin säfääreihin kuulemma sytytys virta ei riitä joten sytkälaitteet laitettava uusiksi? ja kaikki moottorinohjauslaitteet yleensäkin.
Kuka näistä nyt osaisi kertoa kuka niitä tekisi. Kaikki muu onnistunee kyllä ,sähköhommista nyt en mitään tiedä(kaikki sähkömiehet ovat juoppoja). Muuten kyllä ei ole ongelmaa rakentamisessa. Jos nyt jotain vinkkiä olisi nakata.
Comment