Elikkä siis, autoon on vaihdettu alakerta, yhden sulaneen männän takia kokonaan, ja kasauksen jälkeen ilmeni hieman erikoisempi pätkiminen. Elikkäs tyhjäkäynnillä pätkii, ja koko kori täristää oikeen huolella, ja välillä, tosin harvakseen, ampuu imusarjaan. Ja kun kaasua painaa hieman, niin tärinä voimistuu, mutta jos vähän reilummin, niin tärinä loppuu. kaasua joutuu antamaan aika reilusti, ennenkuin suostuu ottamaan kunnolla kierroksia. korkeammilla kierroksilla käy hienosti, <3000 rpm
Tähän mennessä on katsottu/tarkastettu mm. Sytkäosat eli jakajien osat hyväkuntoiset, ja tulpanjohdot mitattu/ ok. Tulpat vaihdettu. Suuttimet vaihdettu kertaalleen, vähensi hieman imusarjaan ampumista, mutta ei poistanut kokonaan. Lambdat mitattu/seurattu livedataa ja ok. Vikakoodina antaa: Oikea moottorin ohjainlaite viallinen/jatkuva. ei vaikuta vaikka vaihtais bokseja keskenään, vaan vika tulee aina uusiksi juurikin oikealle puolelle.
Pakokaasu mittarilla mitattuna:
Vasen lohko Hc alle 90
ja lambda 1.07 - 1.09
Oikea lohko Hc yli 700
ja lambdaksi -----
Tähän mennessä on katsottu/tarkastettu mm. Sytkäosat eli jakajien osat hyväkuntoiset, ja tulpanjohdot mitattu/ ok. Tulpat vaihdettu. Suuttimet vaihdettu kertaalleen, vähensi hieman imusarjaan ampumista, mutta ei poistanut kokonaan. Lambdat mitattu/seurattu livedataa ja ok. Vikakoodina antaa: Oikea moottorin ohjainlaite viallinen/jatkuva. ei vaikuta vaikka vaihtais bokseja keskenään, vaan vika tulee aina uusiksi juurikin oikealle puolelle.
Pakokaasu mittarilla mitattuna:
Vasen lohko Hc alle 90
ja lambda 1.07 - 1.09
Oikea lohko Hc yli 700
ja lambdaksi -----
Comment