Homman nimi on seuraava.
Auto syöksi tuossa tänään tehostimen öljyt pihalle.
laitoin litran öljyä lisää ja sama homma mutta tahti on kun viemäriin kaataisi heti kun kipon käynnistää.
Hinautin auton nosturille.
Silmämääräisesti tutkimalla huomasin että vuotokohta on Rattiakselin ja pumpun liitoksessa.
Onko tämä merkki risasta tehostimen pumpusta (tai siis siitä palikasta mikä on pumpussa kiinni) vai onko mahdollista selvitä jonkinlaisella stefan tmv. vaihdolla?
Mielenkiintoisessa paikassa ainakin sijaitsee purkuoperaatiota ajatellen.
Josko joku olis törmännyt vastaavaan.
Jompikumpi noista osista kyseessä. Vaikuttais olevan ihan vitun kalliita
Auto syöksi tuossa tänään tehostimen öljyt pihalle.
laitoin litran öljyä lisää ja sama homma mutta tahti on kun viemäriin kaataisi heti kun kipon käynnistää.
Hinautin auton nosturille.
Silmämääräisesti tutkimalla huomasin että vuotokohta on Rattiakselin ja pumpun liitoksessa.
Onko tämä merkki risasta tehostimen pumpusta (tai siis siitä palikasta mikä on pumpussa kiinni) vai onko mahdollista selvitä jonkinlaisella stefan tmv. vaihdolla?
Mielenkiintoisessa paikassa ainakin sijaitsee purkuoperaatiota ajatellen.
Josko joku olis törmännyt vastaavaan.
Jompikumpi noista osista kyseessä. Vaikuttais olevan ihan vitun kalliita

Comment