Originally posted by FlyingFinn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 315i View PostNiin on, ja omassa kun ajaa 10 yli niin on tosinopeutta noin 5-6. Melko joustavasti on pysynyt liikennevirrassa, tosin eilen oli monella kova kiire ohi ja kääntyivät kohta puoliin tauolle ja he eivät voittaneet sekuntiakaan kun ohitin heidät kun kääntyivät liitymistä.
Jos haluaa ajaa paikasta A paikkaan B, ja etäisyys on vaikka 200 km, ei kannata pysähtyä kertaakaan. Jos haet kahvin apsilta ja vessassa, niin se esim 15 km ylinopeus, meni jo siinä.G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Niin ja en juo kahvia, Pepsi Max, kotoa tölkistä mukaanEn pysähtele.
Jokainen ajaa tavallaan, ja itse olen huomannut, että työpaikka-koti välimatka talvi ja kesänopeuksilla on noin vartti, ja matkaa sen reilu 200 kilsaa.
Hidastelemaan en muiden edessä ala, vaan yritän itse olla joustava, just Keimolan kohdalla, kun ohitin rekkaa jollain takana tulevalla oli kovempi kiire, kiihdytin itse myös, että liikenne olisi joustavempaa.
Piis, muut huomioiden, niin ja positiivisesti.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostNäköjään uusi softapäivitys on tullut. Jätin päivityksen latautumaan. Pitääköhän tuo sisällään jotain uutta vai onko vaan virheiden korjausta.
Comment
-
-
Mulla ehdottaa aina lähdettäessä että puhelimen Anroid Auto käytettävissä. En käytäm joten hieman ärsyttävä piirre. Tosin eilen vaihtui myös puhelin, ja saattaa johtua siittäkin. Niin ja nyt uuden puhelimen appi Digital Key sennusta, sekin voi johtua uudestaa asennetusta apista, vai toimiiko digi key Androidilla, luurina S22?
Comment
-
-
Originally posted by 315i View PostMulla ehdottaa aina lähdettäessä että puhelimen Anroid Auto käytettävissä. En käytäm joten hieman ärsyttävä piirre. Tosin eilen vaihtui myös puhelin, ja saattaa johtua siittäkin. Niin ja nyt uuden puhelimen appi Digital Key sennusta, sekin voi johtua uudestaa asennetusta apista, vai toimiiko digi key Androidilla, luurina S22?
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View PostJaahas, nyt tuli autooni latausongelma, eli kun kytkee kolmivaihelataukseen kotilaturilla, niin sulakkeet palavat. Vika ei ole laturissa, vaan autossa, sillä Hedin Herttoniemi luki jo vikakoodit ja odottaa tehtaalta ohjeita ongelman ratkaisemiseksi. Auto jäi korjaamolle, kunnes ongelma on ratkaistu.
Hedinin työnjohtajan mukaan ainakin osaan i4-autoista on tulossa takaisinkutsukampanja, jossa juuri tämä latausyksikkö tullaan vaihtamaan.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View PostEilen sain autoni takaisin; latausyksikkö piti vaihtaa, osa tuli Ruotsista ja sitten piti hiukan odottaa asennusohjeita Saksasta.
Hedinin työnjohtajan mukaan ainakin osaan i4-autoista on tulossa takaisinkutsukampanja, jossa juuri tämä latausyksikkö tullaan vaihtamaan.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostBluetooth alkoi itkeä, ettei ole yhteensopiva laite, vaikka aamulla pelasi normaalisti. Muille tullut samanlaista ongelmaa?i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
Comment