BMW i4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla on tuo sama 07/2024.30. Auto on suht alkupään iDrive 8.0-autoja ja akun esilämmitys tuli vasta melko myöhään, vaikka se oli ollu uudemmissa jo pitkään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jaholopa View PostMitäs ohjelmistoversiota i4:ssa pyörii ? Mulla 11/2023 eikä ainakaan tarjoa OTA kautta uudempaa. Idrive OS 8.5 mulla autossa.
Kyselin nimittäin akun esilämmityksestä BMW supportilta, eli lämmittääkö akkua myös kun esi-ilmastointi on päällä. Tässä vastaus :
"Vastauksena tiedusteluusi selvitämme, että sekä ajastettu ilmastointi (valmistele lähtöaikaan), että ilmastoinnin suora-aktivointi lämmittävät ainoastaan ajoneuvon sisätilat. Akun valmistelu on erillinen etäkomentonsa, joka on saatavilla ajoneuvoille joissa on käyttöjärjestelmä BMW Operating System OS8 tai uudempi, sekä ohjelmistoversio 07/2024 tai uudempi."Last edited by PNM2; 18-02-2025, 07:52.
Leave a comment:
-
-
Mitäs ohjelmistoversiota i4:ssa pyörii ? Mulla 11/2023 eikä ainakaan tarjoa OTA kautta uudempaa. Idrive OS 8.5 mulla autossa.
Kyselin nimittäin akun esilämmityksestä BMW supportilta, eli lämmittääkö akkua myös kun esi-ilmastointi on päällä. Tässä vastaus :
"Vastauksena tiedusteluusi selvitämme, että sekä ajastettu ilmastointi (valmistele lähtöaikaan), että ilmastoinnin suora-aktivointi lämmittävät ainoastaan ajoneuvon sisätilat. Akun valmistelu on erillinen etäkomentonsa, joka on saatavilla ajoneuvoille joissa on käyttöjärjestelmä BMW Operating System OS8 tai uudempi, sekä ohjelmistoversio 07/2024 tai uudempi."
Leave a comment:
-
-
Originally posted by eemi View PostKertokaas viisaammat, että sopiiko seuraavilla spekseillä olevat renkaat ja vanteet i4 alle:
edessä: ET30 8J 245/40/19
takana: ET44 9J 275/35/19
Kyseessä siis G30 LCI vanteet Style 845M.
-Eemi
Leave a comment:
-
-
Kertokaas viisaammat, että sopiiko seuraavilla spekseillä olevat renkaat ja vanteet i4 alle:
edessä: ET30 8J 245/40/19
takana: ET44 9J 275/35/19
Kyseessä siis G30 LCI vanteet Style 845M.
-Eemi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPM50 View Post
Juu, tuo on ärsyttävä ongelma, kun järjestelmä ei toimi kuten pitäisi.
Kokeile suorittaa tuo tämän viestiketjun hiukan ylempänä kirjoitettu neli-vaiheinen resetointi. Jos ei sekään auta, niin ota yhteyttä BMW Connected Driveen: [email protected] tai puh. +358 800132233..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JH. View PostMulla ei huollon jälkeen pysy enää käyttäjäprofiili kirjautuneena autossa. Oon resetoinu volume-napista, vaihtanu guestiin ja takaisin ja parittanu avaimen uudestaan. Sangen ärsyttävää ku ei kerry ajodataa mille on parikin käyttötarvetta.
Onks muilla ollu samaa? Ideoita?
Kokeile suorittaa tuo tämän viestiketjun hiukan ylempänä kirjoitettu neli-vaiheinen resetointi. Jos ei sekään auta, niin ota yhteyttä BMW Connected Driveen: [email protected] tai puh. +358 800132233.
Leave a comment:
-
-
Mulla ei huollon jälkeen pysy enää käyttäjäprofiili kirjautuneena autossa. Oon resetoinu volume-napista, vaihtanu guestiin ja takaisin ja parittanu avaimen uudestaan. Sangen ärsyttävää ku ei kerry ajodataa mille on parikin käyttötarvetta.
Onks muilla ollu samaa? Ideoita?Last edited by JH.; 03-02-2025, 18:48.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hobbes View Post
Hinnoittelu on selkeästi aika vaikeasti tulkittaessa. Viides on kaikista kallein, kun se maksaa neljän vuoden jälkeen 1255e. Neljän vuoden jatkotakuu maksaa 641e/vuosi eli viides vuosi on tuplahintainen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPM50 View Post
1. vuosi 614 € 2. vuosi 669 € ja 3. vuosi 1255 €.
Aika tyyris siis tuo 3. vuosi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by eemi View PostOnko muilla ollut samaa ongelmaa, että Apple Carplayn kautta Spotify toimii aika huonosti? Toisinaan kestää yhdistää puhelimeen ja todella harvoin jatkuu Spotifyn soitto siitä mihin se edellisellä kerralla autossa loppui jos vaikka pysähtyy matkalla johonkin pidemmäksi aikaa. Samoin idriven päävalikon audio-widgetissä näkyy monesti vaan tuntematon esittäjä kun Spotifystä kuuntelee musaa/podcasteja.
Onko tuolle mitään tehtävissä vai onko vaan olemassaan surkea? Edellisessä -18 mallin G31 toimi paljon paremmin Carplayn kautta Spotify kun tässä nykyisessä -22 i4:ssa.
1. Suorita ensin ajoneuvon keskusyksikön ja iDrive-näytön uudelleenkäynnistys. Sitä varten auton moottorin tulisi olla ensin käynnissä vähintään 10 min (esim. lyhyt ajo), jonka jälkeen tulee, auton ollessa pysäköitynä, mutta ns. Drive-tilassa, painaa ajoneuvon äänenvoimakkuuspainiketta pohjaan pitkään, noin 30-40 sekuntia, kunnes monitoiminäyttö sammuu ja käynnistyy sen jälkeen itsestään uudelleen.
2. Suorita sen jälkeen auton iDrive-näytön kautta sovellusten ja palveluiden päivitys hyvän verkkoyhteyden alueella seuraavasti: Valitse Järjestelmäasetukset > Siirry valikossa alaspäin ja valitse “Päivitä palvelut ja sovellukset”.
3. Kirjaudu autoon palattuasi kertaalleen ulos monitoiminäytöltä ja sitten BMW ID -tunnuksillasi uudelleen sisään. Vaihto omasta kuljettajaprofiilistasi vierasprofiiliin ja sieltä jälleen omaan profiiliisi riittää. Löydät BMW ID:n ajoneuvon näytön oikeasta yläkulmasta.
4. Suorita em. toimenpiteiden jälkeen, mikäli mahdollista, ainakin yksi pidempi, vähintään 20 min kestävä ajo.
Leave a comment:
-
-
Onko muilla ollut samaa ongelmaa, että Apple Carplayn kautta Spotify toimii aika huonosti? Toisinaan kestää yhdistää puhelimeen ja todella harvoin jatkuu Spotifyn soitto siitä mihin se edellisellä kerralla autossa loppui jos vaikka pysähtyy matkalla johonkin pidemmäksi aikaa. Samoin idriven päävalikon audio-widgetissä näkyy monesti vaan tuntematon esittäjä kun Spotifystä kuuntelee musaa/podcasteja.
Onko tuolle mitään tehtävissä vai onko vaan olemassaan surkea? Edellisessä -18 mallin G31 toimi paljon paremmin Carplayn kautta Spotify kun tässä nykyisessä -22 i4:ssa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: