En kyl löytäny akun "lämmitysnappulaa", voi olla että jos i4 ei sellaista ole.
i4 ottaa pikkasen paremmin virtaa, kattelin just paria kuvaa mitä olen käyristä ottanut, niin 45% kun kerran latasin otti silloin vielä 120kW ja toisessa kuvassa kun latasin 51% otti sillon vielä 109kW, ja kolmannessa 60% kohdalla 86kW. Tosin huiputkin on yli 200kW, joten ei tuo huono ole.
Ja huomenna aamulla talvitesti, Klaukkala-Pori, n. 220 kilsaa, akku täys, auto nyt -15 asteen pakkasessa katoksessa. Tarkoitus ajaa ihan normisti kesäkengät jalassa ja ilman takkia
i4 ottaa pikkasen paremmin virtaa, kattelin just paria kuvaa mitä olen käyristä ottanut, niin 45% kun kerran latasin otti silloin vielä 120kW ja toisessa kuvassa kun latasin 51% otti sillon vielä 109kW, ja kolmannessa 60% kohdalla 86kW. Tosin huiputkin on yli 200kW, joten ei tuo huono ole.
Ja huomenna aamulla talvitesti, Klaukkala-Pori, n. 220 kilsaa, akku täys, auto nyt -15 asteen pakkasessa katoksessa. Tarkoitus ajaa ihan normisti kesäkengät jalassa ja ilman takkia

Comment